Hedelmöityshoidoissa käyneet eivät ole oikeita äitejä.
Ihan sillä, että eivät onnistu saamaan lasta luomusti :D
Kommentit (15)
kato kun mulla naisen biologia toimi kuin unelma ja kerrasta tulin raskaaksi, inssi omaan kiertoon.
t. oikea äiti, jolla ei ollut siittiöitä kotona
Tätä voisi ihan hyvin verrata noihin tylsiin sektionvastaisiin ketjuihin, joissa äiti on äiti, mutta ei ole synnyttänyt. Mukamas. Kukin synnyttää tyylillään... Tämä menee samaan sarjaan niiden ketjujen kanssa, nyt vaan ärähtävät lapsettomuushoidoissa käyneet. Tässäs näette mikä on palstailijoiden taso...
ja olen kuitenkin opettanut lapseni kutsumaan itseäni äidiksi...mikähän olis sitten oikee nimike arvon ap? (tosin tiedän että halusit vaan saada kunnon väittelyt aikaan...)
Olen siis kaikkein pahin tapaus... Vieläkin haluaisin tietää kuka on lapseni oikea äiti.
t:2: sektiolla synnyttänyt koeputkivauvan äiti
Hedelmöityshoidoilla lapsen saaneet ovat tosi Äitejä isolla ä:llä, koska he ovat joutuneet tekemään paljon enemmän töitä lapsen saamiseksi kuin muut. Minusta oikeita äitejä eivät ole ne, joiden lapsi on vahinko. Usein heistä tuleekin aika huonoja äitejä.
Ja synnyttää sektiolla? Entä nainen, joka ei tule raskaaksi luomusti vaan saa hoidon asiaan ja synnyttää alakautta? No me kaikki ollaan äitejä, kukin on tullut äidiksi omalla tyylillään ja kukin on synnyttänyt omalla tyylillään. Lopputulos sama, kaikilla lapsia.
Ja väittelyt käydään usein sellaisista aiheista , josta joku saa pahan mielen ja mihin asiaan itse ei ole voinut vaikuttaa, joko luonto tai toinen ihminen (lääkäri) päättää puolesta.
saanut OMAN LAPSEN MIEHENSÄ KANSSA JA NYT JOKU PUOLIJAUHO VÄITTÄÄ ETTEI TÄMMÖNEN ÄITI OLE ÄITI OLLENKAAN. kyllä olis saunan takana tilaa...
Vierailija:
Ja synnyttää sektiolla? Entä nainen, joka ei tule raskaaksi luomusti vaan saa hoidon asiaan ja synnyttää alakautta? No me kaikki ollaan äitejä, kukin on tullut äidiksi omalla tyylillään ja kukin on synnyttänyt omalla tyylillään. Lopputulos sama, kaikilla lapsia.
Vaikka pitihän arvata miten siinä käy. Oli pakko vähän kärjistää ja heti löytyi tilaa seinän takaa. Itse olen synnyttänyt yhden lapsen alakautta ja toisen sektiolla, joka todellakin oli synnytys, ärsyttää vaan kun täälä viisaammat aina haukkuvat tuosta asiasta. Sori niille joiden mielen pahoitin. ap
joten ainakin toisella lapsistani on äiti!
Hohhoijaa näitä aloituksia. Oli ap:n pointti mikä hyvänsä, niin kyllä tää taas niin turhaa on.
ole oikeita äitejä. Hakevat lapsensa ties mistä ja ovat " äitejä" ?
Musta tuntuu että nämä ihmiset, jotka eivät ymmärrä lapsettomuushoitoja ovat saaneet itse elämässä kaiken helposti.