Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä huonoa miehesi ulkonäössä?

Vierailija
10.06.2020 |

Nyt rehellisesti jakoon häiritsevät asiat.
No penis voisi olla isompi, maha kasvanut vuosien varrella ja tukka harvenee.
Toki rakastan hä tä edelleen mutta jos timmi treenattu komea uros jonka etumus pullottaisi isoa luvaten vikittelisi niin mitenköhän kävisi. Sellasestahan kaikki naiset haaveilee.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan nyt vain todeta, että ei hyvässä parisuhteessa arvostella toisen ulkonäön vikoja keskustelupalstoilla. Itse en edes keksi miehestäni mitään huonoa. Ja jos pystyy kirjoittamaan surutta "jos timmi treenattu komea uros jonka etumus pullottaisi isoa luvaten vikittelisi niin mitenköhän kävisi" niin ei kyllä kunnioita miestään yhtään.

Vierailija
2/15 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isompi pitäs olla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pottunokka ja lyhyt tuppikulli. Nämä nyt tuli mieleen suuremmin miettimättä.

Vierailija
4/15 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan aloitit tämän. Ei naiset alennu puolisostaan tällaisia kirjoittelemaan, vaan rakastavat ja haluavat virheistä huolimatta. Samaa ei voi sanoa miehistä...

Vierailija
5/15 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Just hyvä noin.

Vierailija
6/15 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tumputtaa pokelle ja kyttää instapimpoja. Ja luulee että naiselle kelpaa se kaljamaha,harvatukka, nysämuna. Naiset haluaa oikeasti komean miehen, ulkonäöllä on todellakin väliä.

Vierailija
7/15 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on jotenki huvittavaa että kuolataan noita timmejä naisia vaikka oma ulkonäkö on kaikkea muuta ja sitten kehdataan huomautella puolisolle että pitäis vähän laihduttaa yms . Kattois sinne peiliin

8/15 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsä vastaa kuin sinne huudetaan - pätee tässäkin. Lukekaa noita miesten kirjotuksia vaimoista...joo, synnyttäkööt itse lapsia ja sitten katsotaan miten timmejä olisitte. Noh oma ukkoni onkin aivan ihana ei siinä mitään.

Vierailija
9/15 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkis ja löysät pakarat

Vierailija
10/15 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla miehelläni on pieni penis, kaljavatsa ja kaljuuntuu hyvää vauhtia. Käyttää myös alkoholia aika reippaasti ja tupakoi. Näistä huolimatta en vaihtaisi häntä yhtään mihinkään rantaleijonaan edes yhdeksi yöksi. Hän tekee kodistamme turvallisen, hoitelee kotitöitä tasa-arvoisesti, viettää aikaa kouluikäisten kolmen lapsemme kanssa heidän harrastuksissaan. Halii minua ja suukottelee ihan kaikille huulille kun pienestä peniksestä ei ole minua tyydyttämään. En voisi parampaa miestä edes kuvitella! Niin ja kivoja yllätyksiä täynnä :) 

11/15 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten hellä ja herkkä kuvaus teidän liitostanne! Oikeesti.

Vierailija
12/15 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään... on pitkä, komea, lihaksikas, ruskettunut, ihanat jäänsiniset silmät, peniskin on aivan täydellinen. Valitettavasti itse olen lyhyt ja lihava, on vähän alemmuuskompleksia.

Vierailija
13/15 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lättäjalat.

Huvittavan näköinen, timmissä kunnossa kova treenaamaan. Mutta kun näkee paljain jaloin, on nuo jalat ihan kuin eri miehestä. Suhteettoman suuret ja leveät, vaikka kaikkea jäntevyyttä. Lättäjalat nyt vain on epämiehekkäät. Ei se niistä itsekään tykkää. Mieluummin aika kengät jalassa. Mutta onhan se ns. intiimeissä tilanteissa joskus hupaisa yksityiskohta katsella, ja miksi ei koskeakin...

Vierailija
14/15 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyehköt jalat ja ehkä vähän iso pää.

Muuten komea kyllä, mutta noi muuttaisin. Ja penikseen pikkusen lisää kokoa.

Vierailija
15/15 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on kaikin puolin ihana minun silmissäni: pitkä, hoikka ja jäntevä. Vartalo on kuin nuorella miehellä, vaikka ikä lähentelee kuuttakymmentä. En malta pitää näppejäni erossa, enkä pidäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän