Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisin lopettaa juomisen koska tahansa

Vierailija
10.06.2020 |

Mutta en koe tarvetta siihen koska en ole riippuvainen alkoholista.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua. Mulla on asiat ihan kunnossa, käyn töissä, harrastan, matkustan ja teen muita tervehenkisiä asioita. Mutta niin se vain on että mikään ei rentouta niin kuin alkoholi. Lenkistä tulee hyvä olo mutta lenkilläkin ajatukset pyörivät päässä. Mitkään huumeet tai pillerit eivät nappaa, niitäkin oon nuorena kokeillut, eivät olleet mun juttu. Siinä kohtaa kun alan käydä ylikierroksilla niin paras lääke on viini.

Vierailija
22/22 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholi tappaa hitaasti. Jossain vaiheessa siitä ei saa enää hyvää oloa, pelkkää tokkuraa, kipuilua ja noloja tilanteita. Masennusta ja pakkomiellettä. Paino nousee humpsis vaan,  yllätyt kun katsot joku päivä kuvaasi, oletko tuo pöhöttynyt todellakin sinä. Itsetunto ja muisti heikentyy. Allergiset reaktiot ja sydänoireet. ym. ym. Alkoholi on myrkkyä jos ei osaa juoda "sopivasti" ja harva suomalainen viinan makuun päässyt niin tekee. Itse olen alkanut taistelemaan viinan pirua vastaan, lipsunut välillä ja morkkis on ollut hirveä. Viihdekäytöstä on siis loppujen lopuksi lyhyt matka mitä ikävämpään riippuvuuteen vaikka joisi " iloonsa" pari kertaa kuukaudessa. Paska olo ja maku suussa kaikesta.

Mulla ei ole mitään luettelemistasi ongelmista ja komppaan aloittajaa. Mitä se kenelläkään muulle kuuluu vaikka mä ihan itse ja vapaaehtoisesti haluaisin juopotella vaikka viikkoja putkeen? Harrastan urheilua, hoidan työni ja kodin ja olen aina siisti ja laitettu.

Lopetan kun haluan, esim. nyt en ole juonut viikkoihin, mutta jos rupeaa tekemään mieli, varmasti otan.

Ei ole mun ongelmani jos se on muille ongelma. En aiheuta pahaa kenelläkään. En polta tupakkaakaan jos ei tee mieli, sama koskee vaikkapa sipsien syöntiä. Kuin myös alkoholia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla