Hahmo, jonka olisitte halunneet kuolevan jossain elokuvassa
Itse toivoin Harry Potterin päättyvän Harryn ja Hermionen kuolemaan. Jotenkin loppu meni niin kliseiseksi paskaksi, ettei ole tullut pahemmin uudestaan katsottua ku elokuvasarja päättyi sellaiseksi hömpäksi.
Kommentit (7)
Se nainen joka selvisi lautalla uppoavasta Titanicista, kyllähän se nyt vesitti hyvän tragedian että se eli vanhaksi.
Kaikki ne teennäiset naiskovikset, jotka pieksevät nyrkkitappeluissa 30 cm pidempiä ja 50 kiloa painavampia lihaksikkaita miehiä 10-0.
Elokuvalta lähtee aina kaikki uskottavuus kun tuollainen kohtaus tulee.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ne teennäiset naiskovikset, jotka pieksevät nyrkkitappeluissa 30 cm pidempiä ja 50 kiloa painavampia lihaksikkaita miehiä 10-0.
50 kilonen eukko kun lyö 100 kiloista miestä, niin oikeasti ei tapahdu yhtään mitään.
Käyttäisivät mielummin vaikka veistä, niin olisi jotain uskottavuutta ..
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50 kilonen eukko kun lyö 100 kiloista miestä, niin oikeasti ei tapahdu yhtään mitään.
Zinc
Täällä puhuu taas taistelulajien ammattilainen. Ei se ole kiinni voimasta vaan tekniikasta. Olen joskus laivalla laittanut nippuun isompikokoisen miehen, että saan estettyä raiskauksen. Myöhemmin kun vartijat tulivat, niin tarvittiin kolme jätkää pitelemään sitä tyyppiä. Hämmästyin, että tuonko kanssa olin otellut äsken ennen kuin vartijat tulivat poimimaan sen talteen. Olen aika suht lyhyt ja liikunnanhistoria aika pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Täällä puhuu taas taistelulajien ammattilainen. Ei se ole kiinni voimasta vaan tekniikasta. Olen joskus laivalla laittanut nippuun isompikokoisen miehen, että saan estettyä raiskauksen. Myöhemmin kun vartijat tulivat, niin tarvittiin kolme jätkää pitelemään sitä tyyppiä. Hämmästyin, että tuonko kanssa olin otellut äsken ennen kuin vartijat tulivat poimimaan sen talteen. Olen aika suht lyhyt ja liikunnanhistoria aika pitkä.
Sitten heräsin ja päästin kissan ulos.
King Kongissa se rasittava, kirkuva nainen, ja samasta syystä kaikki Indiana Jonesien naispääosat.