Seksikumppani sanoi "Ei millään pahalla mutta voitko pitää paidan päällä kun noi sun tissit on tollasen koiranmakkarat"
Rintani ovat aika pienet eikä kovin pystyt, mutta että koiranmakkarat?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Minun viimesin seksikumppani sanoi tissejäni ketun nokiksi :( eikös tuo aika negatiivinen termi ole? Pienet on kyllä aa/a-kuppia niin paha mieli jäi...
Miten kukin asiat näkee. Minulle yksi nainen kuvasi omia rintojaan tuolla termillä tai taisi olla ketunkuonot.
Suuntaan ja toiseen ihmiset möläyttelevät omituisia juttuja.
Näin käy kun harrastaa irstaita seksisuhteita itseään suositumpien miesten kanssa, sen sijaan että pyrkisi pysyvään suhteeseen omantasoisen miehen kanssa.
M/40
Vierailija kirjoitti:
Älä harrasta seksiä ääliöiden kanssa.
Tämä on hyvä neuvo.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuolla munan haukkumisella voi miestä loukata, hommiin tuskin ryhtyy kukaan oikeasti pieni munainen.
"pienimunainen"
Hohhoijaa. Opettele yhdyssanat h o m o
Vierailija kirjoitti:
Ei tuolla munan haukkumisella voi miestä loukata, hommiin tuskin ryhtyy kukaan oikeasti pieni munainen.
Voi kuule. Mitä pienempi muna, sitä suuremmat luulot. Eräskin mies lupasi maailman parasta seksiä. Todellisuudessa hän tökki minua pyyhekoukun kokoisella semilöysällä munallaan... q pari minuuttia riitti ja lähdin menemään. Jaksoi vielä soitella perään ja muistutti että en tule koskaan saamaan parempaa. No kyllä olen saanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule. Mitä pienempi muna, sitä suuremmat luulot. Eräskin mies lupasi maailman parasta seksiä. Todellisuudessa hän tökki minua pyyhekoukun kokoisella semilöysällä munallaan... q pari minuuttia riitti ja lähdin menemään. Jaksoi vielä soitella perään ja muistutti että en tule koskaan saamaan parempaa. No kyllä olen saanut.
Pyyhekoukun :DDD
Kai lopetit seksin siihen paikkaan tän ääliön kanssa.
Tämän takia en harrasta pelkkiä seksisuhteita. Yleensä niiden perään ovat nuo pinnalliset miehet, jotka sitten pettymyksissään möläyttelevät kaikenlaisia idioottimaisuuksia, kun nainen ei vastannutkaan sitä netistä katsotun pokepätkän Barbaraa.
Jep. Se, kun löytää riittävän aran aiheen ma.mmoille niin vastaukset ja agitoituminen ovat taatut. Ihan näiden varttike.harien koiranmakkarat heiluu, kun saa keksiä mahdollisimman oivaltavan loukkauksen takaisin sik.amiehelle.
-AP