Mitä tytöt tekevät kesällä?
Asun lähiössä ja olen kiinnittänyt huomiota siihen, että ulkona tulee vastaan lähinnä poikia ikäluokassa 10-18 vuotta. Heillä on palloja, he pyöräilevät, skeittailevat. Liikkuvat kaksin, kolmin, ryhmissä. Tyttöjä ei juuri näy. Missä tytöt ovat ja mitä he tekevät kesällä?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Leikkivät poliitikkoja hallituksessa.
Tää ois niinku ministeri... tää sanois sit tälle näin..täl ois tällanen mekko.. sit tää tekis näin..
Toki ulos voi mennä, saattavat vaan saada äkkiä uusia leikkikavereita jotka ovat tummahipisiäisiä ja useita vuosia vanhempia...ja leikit on että leikitään isää ja äitiä ja lastentekoa.
Vierailija kirjoitti:
Onko tosiaan näin, että edelleen poikia kannustetaan urheilemaan ja liikkumaan, kun taas tyttöjen kotona nysvääminen on jopa toivottavaa?
"Kannustetaan". Voi luoja. Ette te naiset voi oikeasti olla noin pihalla todellisuudesta? Tehän olette itse äitejä. Pojat käsketään ulos, koska silloin vanhemmat itse pääsevät helpommalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää ois niinku ministeri... tää sanois sit tälle näin..täl ois tällanen mekko.. sit tää tekis näin..
Sää oot liian tyhmä ja sul on liian isot tissit... mee pois me ei haluta enää leikkii sun kaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tosiaan näin, että edelleen poikia kannustetaan urheilemaan ja liikkumaan, kun taas tyttöjen kotona nysvääminen on jopa toivottavaa?
"Kannustetaan". Voi luoja. Ette te naiset voi oikeasti olla noin pihalla todellisuudesta? Tehän olette itse äitejä. Pojat käsketään ulos, koska silloin vanhemmat itse pääsevät helpommalla.
Mitä vaivaa on pojasta joka somettaa tai pelaa koko päivän?