Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko käynyt kampaajalla viime kuukausien aikana?

Vierailija
09.06.2020 |

Itsellä mennyt tänä korona aikana hiukset aivan kamaliksi, ohentuneet ja stressin takia jopa hiuksia lähtenyt ja nyt tekisi mieli käydä kampaajalla mutta en tiedä uskaltaako.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt peräti kaksi kertaa jo korona-aikana.

Vierailija
2/25 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko sitten kävin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. 2 krt käynyt. Maaliskuussa ja viikko sitten.

Vierailija
4/25 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiden viikon välein käyn kuten aina ennenkin. 

Vierailija
5/25 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kävin viikko sitten. Oli pakko. Hiuspehko alkoi jo erehdyttävästi muistuttaa Rölli-Peikkoa. Kaikki ok.

Vierailija
6/25 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt enkä aio tästedes käydäkään. Melko runsaita luonnonkiharia hiuksiani voin leikata itsekin, kun niissä ei taitamattomuus näy. Olen raidoituttanut ja värjäyttänyt hiuksiani vuosikymmeniä tietämättä enää aikoihin, mikä oikea värini on. Nyt olen huomannut, että hiukseni ovat vitivalkoiset. Olen aina kammannut hiukseni edestä taaksepäin leijonanharjaksi, ja nyt leijonanharja saa itselleen laajenevan, valkoisen lumirajan. Tästä tulee mielenkiintoista. :)

Vierailija
7/25 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kampaaja hiuksia paksummaksi voi leikata. Ap kuvittelee että hiukset on muka ohentuneet ilman parturikäyntejä.

Vierailija
8/25 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaliskuussa kävin ja nyt kesäkuun alussa viimeksi.

Vierailija
9/25 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2012 viimeksi.

Vierailija
10/25 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kuun alussa kävin. Kampaaja piti maskia ja hanskoja. Sanoi, että tekee kaikkensa, ettei hän levitä koronaa. Todella fiksu ja kiva kampaaja.

Vierailija
11/25 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin noin kuukausi sitten. Sovin ajan niin, että siellä ei ollut muita kuin oma kampaaja. Lisäksi hän pyynnöstäni käytti hengityssuojainta.

Äskettäin kävin myös hierojalla, kun kroppa ei vaan enää pysynyt kunnossa kotikonstein. Ensi viikolla uudelleen.

Vierailija
12/25 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt sitten viime lokakuun. Minulla on suorat värjäämättömät hiukset, jotka ovat aina leitllä tai sykeröllä niskassa. Olisi hyvä kyllä leikkauttaa nyt noin 10 senttiä, taidan pian jo mennäkin kampaajalle. Käyn normaalistikin noin 1-2 kertaa vuodessa, joten ei tämä mitenkään erityinen tilanne minulle ole. 

Vierailija
13/25 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kampaaja hiuksia paksummaksi voi leikata. Ap kuvittelee että hiukset on muka ohentuneet ilman parturikäyntejä.

Tuskin ap. tarkoitti tuota.

Säännöllinen leikkaaminen pitää hiukset siistinä.

Vierailija
14/25 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin 3.4. kampaajalla. Oli pakko koska edellisestä kerrasta oli aikaa.

Vierailija
15/25 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, aika pian sulkujen alun jälkeen kävin leikkauttaan otsatukan. Olin ainoo asiakas ja vaan 2 töissä (joista toinen oli takahuoneessa) vaikka normaalisti paikassa vastaavaan aikaan 5-6 töissä.

Vierailija
16/25 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen. Alkoi olla jo niin hurja juurikasvu, että oli pakko mennä. Oli muutamia asiakkaita, ei maskeja kellään, mutta työpisteet sijoiteltu väljemmin ja ovi auki ilmanvaihdon takia.

Vierailija
17/25 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vkoa sitten. Kampaaja piti pyynnöstäni maskia.

Vierailija
18/25 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt.

Vierailija
19/25 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna menen ensimmäisen kerran maaliskuun alun jälkeen. Mutta paikkakunnalla, jossa ei ole ollut koko aikana yhtään tiedettyä tartuntaa. Kampaaja myös työskentelee yksin, eli asiakkaitakin on vain yksi kerrallaan.

Vierailija
20/25 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 vkoa sitten. Kampaaja piti pyynnöstäni maskia.

Entä sinä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme