Oletko käynyt kampaajalla viime kuukausien aikana?
Itsellä mennyt tänä korona aikana hiukset aivan kamaliksi, ohentuneet ja stressin takia jopa hiuksia lähtenyt ja nyt tekisi mieli käydä kampaajalla mutta en tiedä uskaltaako.
Kommentit (25)
Sama. 2 krt käynyt. Maaliskuussa ja viikko sitten.
Viiden viikon välein käyn kuten aina ennenkin.
Joo, kävin viikko sitten. Oli pakko. Hiuspehko alkoi jo erehdyttävästi muistuttaa Rölli-Peikkoa. Kaikki ok.
En ole käynyt enkä aio tästedes käydäkään. Melko runsaita luonnonkiharia hiuksiani voin leikata itsekin, kun niissä ei taitamattomuus näy. Olen raidoituttanut ja värjäyttänyt hiuksiani vuosikymmeniä tietämättä enää aikoihin, mikä oikea värini on. Nyt olen huomannut, että hiukseni ovat vitivalkoiset. Olen aina kammannut hiukseni edestä taaksepäin leijonanharjaksi, ja nyt leijonanharja saa itselleen laajenevan, valkoisen lumirajan. Tästä tulee mielenkiintoista. :)
Ei se kampaaja hiuksia paksummaksi voi leikata. Ap kuvittelee että hiukset on muka ohentuneet ilman parturikäyntejä.
Maaliskuussa kävin ja nyt kesäkuun alussa viimeksi.
Tämän kuun alussa kävin. Kampaaja piti maskia ja hanskoja. Sanoi, että tekee kaikkensa, ettei hän levitä koronaa. Todella fiksu ja kiva kampaaja.
Kävin noin kuukausi sitten. Sovin ajan niin, että siellä ei ollut muita kuin oma kampaaja. Lisäksi hän pyynnöstäni käytti hengityssuojainta.
Äskettäin kävin myös hierojalla, kun kroppa ei vaan enää pysynyt kunnossa kotikonstein. Ensi viikolla uudelleen.
En ole käynyt sitten viime lokakuun. Minulla on suorat värjäämättömät hiukset, jotka ovat aina leitllä tai sykeröllä niskassa. Olisi hyvä kyllä leikkauttaa nyt noin 10 senttiä, taidan pian jo mennäkin kampaajalle. Käyn normaalistikin noin 1-2 kertaa vuodessa, joten ei tämä mitenkään erityinen tilanne minulle ole.
Vierailija kirjoitti:
Ei se kampaaja hiuksia paksummaksi voi leikata. Ap kuvittelee että hiukset on muka ohentuneet ilman parturikäyntejä.
Tuskin ap. tarkoitti tuota.
Säännöllinen leikkaaminen pitää hiukset siistinä.
Kävin 3.4. kampaajalla. Oli pakko koska edellisestä kerrasta oli aikaa.
Joo, aika pian sulkujen alun jälkeen kävin leikkauttaan otsatukan. Olin ainoo asiakas ja vaan 2 töissä (joista toinen oli takahuoneessa) vaikka normaalisti paikassa vastaavaan aikaan 5-6 töissä.
Kävin eilen. Alkoi olla jo niin hurja juurikasvu, että oli pakko mennä. Oli muutamia asiakkaita, ei maskeja kellään, mutta työpisteet sijoiteltu väljemmin ja ovi auki ilmanvaihdon takia.
2 vkoa sitten. Kampaaja piti pyynnöstäni maskia.
Huomenna menen ensimmäisen kerran maaliskuun alun jälkeen. Mutta paikkakunnalla, jossa ei ole ollut koko aikana yhtään tiedettyä tartuntaa. Kampaaja myös työskentelee yksin, eli asiakkaitakin on vain yksi kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
2 vkoa sitten. Kampaaja piti pyynnöstäni maskia.
Entä sinä?
Olen käynyt peräti kaksi kertaa jo korona-aikana.