Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun ei tiedä mitä työelämältään haluaa

Vierailija
09.06.2020 |

En tiedä millaisessa paikassa haluan olla töissä ja tämä on jo aika ahdistavaa. Töitä olen toki tehnyt, mutta jokaisen työn kohdalla on ollut selvää etten sinne kuitenkaan jää vaan kyseessä väliaikainen ratkaisu. Etsin vielä itseäni työelämästä ja haluaisin löytää työpaikan jossa aidosti oikeasti viihdyn ja töihin on kiva mennä. Koulutusta löytyy, mutta alavalinta tuntuu ehkä vähän väärältä joten alanvaihtokin mietinnässä.. keksisi vaan mitä sitä haluaa tehdä. Muita jotka etsivät itseään työelämässä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän mitä haluan, mutta työpaikat on kiven alla.

Vierailija
2/5 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka vaan rohkeasti etsimistä, kerrankos täällä eletään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas tiedän unelma-alani, mutta siellä ei nyt hetkeen ole töitä.

Vierailija
4/5 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, ja olen yli nelikymppinen :D

Vierailija
5/5 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sama. Oon jo 30v ja silti vieläkin kuulee "sä oot vie niin nuori, on sulla aikaa keksiä mitä haluat tehdä 'isona'". No just, ei muuten ole. No sitten kävi niin, että sairastuin ja nyt olen eläkkeellä.

Vielä on silti tähtäimessä kuntoutuminen. Se on vaan joiltain osin aika pirun vaikeaa kun ei ole hajuakaan mihin tähdätä. Vähän väliä kysellään joko tiedän, että mut voitaisiin vaikka ohjata sen alan piiriin jotenkin, mutta ei. En tiedä mitä haluan!

Sen jo tiedän, että en voi alkaa tehdä työkseni mitään mistä olen intohimoinen. Sen tekeminen työksi tappaa innon. Sen huomasin jo kun opiskelin ensimmäisen ammattini.