Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kuuluu niille, jotka ovat tehneet tilanteestaan keskustelunavauksen?

Vierailija
09.06.2020 |

Heippa!

Olen usein osallistunut keskusteluihin, joiden avausraidalla ap on jättämässä narsistimiestään tai pohtii, mistä saada apua ahdistukseen tai miettii, hakisiko kouluun vai miten ratkaisisi oman tilanteensa. Olen osallistunut usein näihin aloituksiin ja jotkut niistä ovat jääneet mieleen. Kuitenkin ihmiset katoavat ja jännittävä loppuratkaisu jää kuulemaatta.

Oletko sinä yksi heistä, joka toi elämäsä aaveen pöytään? Miten kävi? Minkä ratkaisun teit? Saitko hyviä neuvoja? Mitä sinulle kuuluu nyt ja onko ongelmasi ratkennut?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
2/3 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerroin pari vuotta sitten pitkittyneestä työttömyydestäni ja siitä, kuinka tulevaisuus pelottaa. Sain kaikenlaisia neuvoja, monenlaista kannustusta ja laidasta laitaan v*ttuilua. Kun kerroin itsetuhoisista ajatuksistani, minulle tuputettiin kriisipuhelimen numeroa ja käskettiin siivota jäljet kunnolla.

Olen edelleen työtön. Tilanne on muuttunut sillä tavalla, että luottotietoni ovat menneet, tukia en saa samassa määrin kuin useimmat työttömät, ja äskettäin sain häätöpäätöksen. En tiedä, minä päivänä häätö pannaan täytäntöön, mutta olen valmistautunut siihen. Oven olen teljennyt sisäpuolelta sisäänpääsyn hidastamiseksi ja minulla on partaterä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaa kuulla tarinoiden loppuratkaisuja!

Itse kirjoitin muutama vuosi sitten inhoavani kun mies katsoo Salattuja elämiä. :D No, ei katso enää. Halusi käyttää vähän vapaa-aikansa johonkin kiinnostavampaa ja pikkuhiljaa Salkkarit jäi pois elämästä.