Erika halusi erota sillä hän oli löytänyt Dannyn kotoa toisen naisen rintaliivit.
Erika pakkasi laukkunsa ja muutti aluksi ystävättärensä luo Tampereella kunnes löysi oman asunnon. Danny antoi Seiskalle haastattelun (Erika on vapaa lähtemään).
Kommentit (37)
Mulle kävi sama. Exä oli yötä ja uusi tuttavuus näki liivit. Siinä olikin selittämistä. Perkelleen naiset.
Vierailija kirjoitti:
Olette vain mustasukkaisia Erikan ja Dannyn rakkaudesta.
Just joo.. Itsellä 30v komea ja nuori mies. Kuka on mustis papasta?
Suhdehaastattelussa pari vuotta sitten jo Danny sanoi että tietää ettei suhde ole Eerikan viimeinen ihan jo iän perusteella. Ja sitten kun Eerikalle tulee vauvakuume, hän ei voi auttaa, oma jälkikasvu jo on.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ymmärtänyt haastatteluista, että heidän suhteensa on ollut alusta asti sillä tavalla avoin, että kumpi tahansa on vapaa lähtemään milloin vain, eikä siihen edes tarvita mitään erityistä syytä.
Minulle on Erikasta tullut jo jokin aikaa sitten sellaiset fibat, ettei olisi enää Dannyn kanssa yhdessä. Joten tässä kohtaa kysymykseni on: Kuinka kauan siitä on, kun Erika muutti pois Dannyn luota? Puoli vuotta, vuosi vai kaksi vuotta?
Nauratti euroviisut kun Danny boi heilui nallena Lateksi-Erikan ympärillä. Typerä biisi ja typerät sanat. Olivat olevinaan muka niin rakastuneita ja yhtä köyttä vetäviä suuria muusikkoja, silti jotenkin aistin myös itse että ero tulee pian. Se oli sellaista päätöntä kohellusta, ettei vanha mies enää pysy perässä semmoisessa. Sitten tuli vielä Erikan bi-lausunnotkin. Taisi ottaa papparaisen egon päälle, ettei pelkkä ryppyinen meisseli riitäkään nuorikolle?
Danny jätti Erikan, koska ei saanut tarpeeksi usein sitä reikää. Varma tieto. Nyt Dannylla on kaksi naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ymmärtänyt haastatteluista, että heidän suhteensa on ollut alusta asti sillä tavalla avoin, että kumpi tahansa on vapaa lähtemään milloin vain, eikä siihen edes tarvita mitään erityistä syytä.
Minulle on Erikasta tullut jo jokin aikaa sitten sellaiset fibat, ettei olisi enää Dannyn kanssa yhdessä. Joten tässä kohtaa kysymykseni on: Kuinka kauan siitä on, kun Erika muutti pois Dannyn luota? Puoli vuotta, vuosi vai kaksi vuotta?
Nauratti euroviisut kun Danny boi heilui nallena Lateksi-Erikan ympärillä. Typerä biisi ja typerät sanat. Olivat olevinaan muka niin rakastuneita ja yhtä köyttä vetäviä suuria muusikkoja, silti jotenkin aistin myös itse että ero tulee pian. Se oli sellaista päätöntä kohellusta, ettei vanha mies enää pysy perässä semmoisessa. Sitten tuli vielä Erikan bi-lausunnotkin. Taisi ottaa papparaisen egon päälle, ettei pelkkä ryppyinen meisseli riitäkään nuorikolle?
Onko sulla kenties kokemuksia ettei vanha nalle kestä allasi? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Girl power
Niin kuka on mustis jos joku akka pääsee levittäämään jalkansa jollekin miehelle oli tämä komea nuori 30v tai pappa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
meidän pitäisi nyt olla kateellisia sinulle, kun olet oikein miehen itsellesi saanut?
No huh. Ison D:n pikku D toimii sitten vielä moitteettomasti. Moni mamma varmasti harmittelee, kun ei ole mahdollisuuksia päästä koeajelulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puuma tuli nostattamaan omaa egoaan nuorella miehellään? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla kenties kokemuksia ettei vanha nalle kestä allasi? :D
Ei onneksi, en harrasta vanhuksia ja miehen paikka on muutenkin päällä, ei alla. Turhaan olet nyt katkera, Ilkka.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Erika, nyt pitää vielä kuurata muumion
hajut kropasta.
Maineen kuuraaminen onkin sitten kovempi
homma.
Muumion? Ja mikä maineessa vikana? Tyhmä ja ilkeä kommentti.
Sitä ei voi valita minkä ikäiseen rakastuu.
Mihinköhän tuo suhde olisi ollut matkalla kun lapsia Danny ei halunnut ja Erika on laulanut seksuaalisesta vapaudestaan? Kunhan vaan aikaansa kuluttivat.
Kukkamullasta asiaan:
Allekirjoitus kansalaisaloitteeseen Sähkö on meidän!
Pian 19000 täynnä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se enää nuori mies ole jos on sulla 30 vuotta jo ollut. Joku sanoisi papparaiseksi, en minä.
Kyllä mieskin voi halutessaan käyttää rintaliivejä ja keneltä se on pois?