Mies oli taas syönyt valkosipulia vaikka kielsin
En vain kestä sitä valkosipulin hajua, mutta oli kuulemma pakko syödä valkosipulikermaperunoita. Tuntuu, että mies protestoi tällä jotain. Tämä on kuitenkin minulle periaatekysymys.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
ap jatkaa..
Olen sanonut miehelle, että ei kiitos valkosipulille, sipulille (hajut!), lampaan lihalle (haju!), kermakastikkeille (liikaa rasvaa!), sinapille (yäk!) ja haiseville juustoille (Emmental ja mitä kaikkea niitä on!). Silti aina välillä meillä on jotain noista. Voisi edes sen verran kunnioittaa, että jättäisi noita sitten ostamatta ja syömättä tai kokkaamatta. En minäkään kiusaa häntä ruoalla, josta hän ei tykkää.
Kuulostaa siltä, että olet aika vaikea ihminen ja puoliso. Lisäksi olet häkellyttävän nirso aikuiseksi ihmiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi saan näin paljon sontaa niskaani ja alapeukkuja? Ihan aiheellista suuttua, koska olen monta kertaa sanonut, että en siedä valkosipulin hajua. Silti mies aina ostaa jotain valkosipulimajoneesia tai valkosipulidippiä.
Paljastit itses. Ei noissa dipeissä ja majoneeseissä edes ole valkosipulia niin paljon että se haisisi, varsinkaan syömisen jälkeen.
Eikö sulla ole oikeita ongelmia?
Vierailija kirjoitti:
ap jatkaa..
Olen sanonut miehelle, että ei kiitos valkosipulille, sipulille (hajut!), lampaan lihalle (haju!), kermakastikkeille (liikaa rasvaa!), sinapille (yäk!) ja haiseville juustoille (Emmental ja mitä kaikkea niitä on!). Silti aina välillä meillä on jotain noista. Voisi edes sen verran kunnioittaa, että jättäisi noita sitten ostamatta ja syömättä tai kokkaamatta. En minäkään kiusaa häntä ruoalla, josta hän ei tykkää.
Mies joka syö monipuolisesti eikä nirsoile?
Tasan ei käy onnen lahjat, vaihdetaan?
Saat tilalle ukon, jonka ruoka on hajutonta ja mautonta ja yökkäilee kaikelle kuten sinä.
Voiko olla noin rasittavaa kumppania?
Siis kuten ap.
Eroa, tai asu erillään. Mies himoitsee valkosipulia jatkossakin. Jotkut tekevät niin että syövät harvoin ja ennen viikonloppua, jolloin alkuviikosta hengitys saattaa raikastua. Mies ei aio totella sinua.
Nää ruokanirsoilijat on kumppaneista ärsyttävimpiä.
Massiivinen turn off.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi saan näin paljon sontaa niskaani ja alapeukkuja? Ihan aiheellista suuttua, koska olen monta kertaa sanonut, että en siedä valkosipulin hajua. Silti mies aina ostaa jotain valkosipulimajoneesia tai valkosipulidippiä.
Saat sontaa niskaasi siksi, että on ihan järjetöntä vaatia aikuista ihmistä luopumaan jostain ruoka-aineesta sen vuoksi, ettet itse pidä siitä.
En pidä siitä HAJUSTA! En tosin kyllä syökään valkosipulia. Mutta mieti nyt jos olet monta kertaa sanonut, että en tykkää tästä, voisitko lopettaa sen syömisen, koska mulle tulee siitä ällö olo. Mutta silti aina se toinen tekee sen kielloista huolimatta. Toihan on ihan selvää henkistä kiusaamista.
t. AP
Mun mies inhoaa kaalien hajua. Ei silti valita ja nalkuta jos ITSELLENI teen, on jopa maistanut.
Eikö henkistä kiusaamista ja alistamista ole kun koittaa pakottaa toista tekemään jotain mitä ei halua.
Kontrollointi on henkistä väkivaltaa, tiesitkös?
MMM, olisipa valkosipulikermaperunoita 🥴
Vierailija kirjoitti:
ap jatkaa..
Olis aika hauska nähdä teidät illalliskutsuilla. Osoitatko kavereilleni että mies ei saa syödä tätä ja tota, koska SINÄ et pidä siitä.
Kamalaa.
Allergiat on asia erikseen, aikuisen ihmisen nirsoilu on vaan ärsyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap jatkaa..
Olis aika hauska nähdä teidät illalliskutsuilla. Osoitatko kavereilleni että mies ei saa syödä tätä ja tota, koska SINÄ et pidä siitä.
Kamalaa.
Allergiat on asia erikseen, aikuisen ihmisen nirsoilu on vaan ärsyttävää.
Eikun siellä illalliskutsuilla ei saa edes tarjota sellaisia ruokia, joista aloittaja ei pidä.
Siis ihan periaatteesta mariset?
Ok.
Naiset.
Maailman ärsyttävimpiä ihmisiä ovat ruokavammaiset nipottajat. Hyi yök en syö tuota ja tätä ja tuo maistuu kamalalle, ei kai tässä vaan ole valkosipulia. Jättäkää te meidät muut rauhaan ja menkää ihan keskenänne syömään makaroonia ja jauhelihaa ketsupilla.
Se pettää ja yrittää peittää valkosipulilla toisen naisen pilden tuoksuja.