Mies oli taas syönyt valkosipulia vaikka kielsin
En vain kestä sitä valkosipulin hajua, mutta oli kuulemma pakko syödä valkosipulikermaperunoita. Tuntuu, että mies protestoi tällä jotain. Tämä on kuitenkin minulle periaatekysymys.
Kommentit (34)
Ei vaan halua pussata sinua. Sillä on valkosipulista tykkäävä salarakas.
Millä oikeudella voit muka kieltää?
Eipä taida mies kauan sua katsella.
Ja sä tyydyt siihen että mies määrää mitä sä saat syödä ja mitä et?
Valkosipuli tekee hyvää mieskunnolle, sitä pitäisi syödä päivittäin.
Ethän sinä voi määrätä, mitä miehesi syö. Ole hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Millä oikeudella voit muka kieltää?
Koska en voi sietää valkosipulin hajua hengityksessä ja muutenkaan! Kyllä pitäisi ottaa toinen sen verran huomioon, että ei tahallaan kiusaa. Mulle tulee valkosipulin hajusta tosi paha olo ja pää kipeeksi.
Tuollainen asia olisi pitänyt selvittää ennen pariutumista. Nyt saat kärsiä nahoissasi, älytöntä kieltää toiselta tiettyjä ruoka-aineita, varsinkaan kun ei mistään vaarallisesta aineesta ole kyse vaan terveyspommista.
Periaatteistahan on pidettävä kiinni, vaikka ne polkisi toisten oikeutta syödä valkosipuliperunoita.
Minä käytän paljon valkosipulia ruuanlaitossa ja kokkailen päivittäin, koska se on myös harrastukseni. Tulisi kyllä ongelma, jos uusi tapailukumppani ei pitäisi valkosipulista.
Moi Anu! Ei ole ainoa asia mitä ukkosi puuhaa salaa..
Miksi saan näin paljon sontaa niskaani ja alapeukkuja? Ihan aiheellista suuttua, koska olen monta kertaa sanonut, että en siedä valkosipulin hajua. Silti mies aina ostaa jotain valkosipulimajoneesia tai valkosipulidippiä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi saan näin paljon sontaa niskaani ja alapeukkuja? Ihan aiheellista suuttua, koska olen monta kertaa sanonut, että en siedä valkosipulin hajua. Silti mies aina ostaa jotain valkosipulimajoneesia tai valkosipulidippiä.
Saat sontaa niskaasi siksi, että on ihan järjetöntä vaatia aikuista ihmistä luopumaan jostain ruoka-aineesta sen vuoksi, ettet itse pidä siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat sontaa niskaasi siksi, että on ihan järjetöntä vaatia aikuista ihmistä luopumaan jostain ruoka-aineesta sen vuoksi, ettet itse pidä siitä.
En pidä siitä HAJUSTA! En tosin kyllä syökään valkosipulia. Mutta mieti nyt jos olet monta kertaa sanonut, että en tykkää tästä, voisitko lopettaa sen syömisen, koska mulle tulee siitä ällö olo. Mutta silti aina se toinen tekee sen kielloista huolimatta. Toihan on ihan selvää henkistä kiusaamista.
t. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pidä siitä HAJUSTA! En tosin kyllä syökään valkosipulia. Mutta mieti nyt jos olet monta kertaa sanonut, että en tykkää tästä, voisitko lopettaa sen syömisen, koska mulle tulee siitä ällö olo. Mutta silti aina se toinen tekee sen kielloista huolimatta. Toihan on ihan selvää henkistä kiusaamista.
t. AP
No, miksi olet suhteessa jossa sinua kiusataan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. AP
En itsekään pidä paprikan hajusta, se suorastaan polttelee nenääni. En silti kiellä miestäni syömästä paprikaa, koska hän pitää siitä eikä minulla ole mielestäni oikeutta rajoittaa hänen syömisiään. Saatan tosin pyytää miestä siirtymään kauemmaksi minusta jos mies oikein innolla rouskuttaa lähelläni.
ap jatkaa..
Olen sanonut miehelle, että ei kiitos valkosipulille, sipulille (hajut!), lampaan lihalle (haju!), kermakastikkeille (liikaa rasvaa!), sinapille (yäk!) ja haiseville juustoille (Emmental ja mitä kaikkea niitä on!). Silti aina välillä meillä on jotain noista. Voisi edes sen verran kunnioittaa, että jättäisi noita sitten ostamatta ja syömättä tai kokkaamatta. En minäkään kiusaa häntä ruoalla, josta hän ei tykkää.
Otan osaa. Miksei se pese hampaita?