Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäjä, miksi petit/petät?

Vierailija
09.06.2020 |

Kiinnostaa miksi joku haluaa seksiä suhteen ulkopuolelta. En halua moralisoida, ihmettelen enemmän sitä vaivaa säätää. Pitää kuitenkin salailla ja varoa sekä järjestellä aikaa muille kumppaneille, pelätä tauteja, raskauksia, nähdyksi tulemisia... Kertokaa mikä tekee siitä kaiken vaivan arvoista.

P.S. Ethän tule ketjuuni haukkumaan ketään. Pidetään asiallisena.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on kivaa ja seksi uusien ihmisten kanssa on vielä kivempaa.

Vierailija
2/45 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö puolison kanssa voi löytää uusia virikkeitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö puolison kanssa voi löytää uusia virikkeitä?

Puoliso voi haluta erilaista seksiä. Tai mielikuvitus uusien virinkeiden keksimiseen voi loppua jo 30 vuoden jälkeen.

-ohis-

Vierailija
4/45 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin koska panetti aivan julmetusti.

Vierailija
5/45 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin koska en saanut mieheltä huomiota. Piti minua yhtä kiinnostavana kuin huonekalua joten yhtäkkiä toisen miehen huomio tuntui niin hyvältä.

Vierailija
6/45 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mies ei osoittanut enää mitään mielenkiintoa minuun tai seksiin kanssani. Aikani sitä kestin kunnes menin rakastumaan.

Vierailija
7/45 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä parisuhde missä oli mennyt jo pitkään huonosti, mutta en ollut osannut repäistä itseäni irti, vaikka mieheni oli taitava henkisen väkivallan käyttäjä. Muutin työkomennuksen perässä Suomen sisällä 150km päähän, ja työmaalla tapasin miehen joka vei suorastaan jalat alta. Pari kuukautta siedin, kuinka oma mieheni syytti minua jatkuvasti pettämisestä ja kaikesta muusta aina työmaalla ollessani, ja lopulta päätin, että kun sitä niin kerran epäilee, niin annetaan aihetta!

Tämän jälkeen menin seuraavana viikonloppuna kotiin ja kerroin pettämisestä, ja aloin keräämään tavaroitani. Vuoden verran exä jaksoi vinkua perääni, mutta tajusi lopulta lopettaa, kun sanoin löytäneeni uuden miehen.

Minulla pettäminen antoi "hyvän syyn" erolle, mitä en muuten ollut saanut aikaiseksi. Samoin halusin eksääni satuttaa, koska oli sitä henkistä kiristelyä minulle vuosikausia tehnyt omasta mielestään oikeutettuna tekona.

Eksäni aina tapasi baarista tullessaan kertoa, kuinka olisi vaikka minkälaisia naisia hänen mukaansa lähtenyt, mutta kun on hyvä mies niin tuli tänne kotiin sitten vaan, vaan eipä ole minun jälkeeni yksikään hänen mukaansa lähtenyt, kun 7 vuoden jälkeen yhä sinkkuna elelee.

Vierailija
8/45 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin, koska olin typerä ja sinisilmäinen, kuvittelin saamaani huomiota joksikin hyväksi asiasta. Sain vain kyseenalaisen maineen. 

Vierailija
9/45 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä, mutta ehkä se pian tapahtuu.

Vaimoa ei kiinnosta seksi enää yhtään. Viimeiset 2 vuotta on aina joko pää kipeenä, väsynyt tai just nyt tulee telkkarista jotain mielenkiintoista. "Huomenna sitten" on yleisin vastaus ja kun se huomine ntulee niin joku kenkä on jossain vinossa, mistä vetää herneet nenään ja suuttuu niin, että seksiä ei todellakaan ole tiedossa. Tosin nykyään olen lopettanut jo ehdottelemasta.

Vierailija
10/45 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin, koska en osannut erota ensin tyttöystävästäni kunnolla koska en rakastanut häntä enää. Olin silloin 20 vuotias. Sitä oli kai hankala myöntää itselleen ja pelkäsi toisen reaktiota.  Myös ihastuminen ja huomionsaanti toiselta naiselta tuntui niin jännittävältä. Minulla ja tyttöystävällä ei ollut riitoja tai sen kummempia ongelmia, meni ehkä liian hyvin. Sitten kun petin tajusin että näin ei voi jatkua. Ex-tyttöystävä kyllä huomasi että jokin oli vialla kun en suudellut tai halannut, mutta pettämistä hän ei epäillyt tai edes kysynyt. Ei kai uskaltanut. Kysyi, haluanko erota ja siitä se lähti. Minä en itse vain saanut aloitettua. Erosimme ja muutin pois, sitten nainen jonka kanssa petin piiritti ja aloimme seurustella. En vain osannut sanoa ei ja tuntui jotenkin siltä että kai sitä voi koittaa. Kaverin kautta kuulin että eksäni tiesi pettämisestä, mutta ei vain kyennyt suuttumaan tai ei uskonut pettämisen tapahtuneen, koska en sanonut mitään. Surullinen ja pettynyt tietysti oli, mutta antoi minun mennä kuitenkin. Olen ollut nyt 5 vuotta yhdessä nykyiseni kanssa ja koen, ettei mene hyvin. Myönnän olevani työkaveriini ihastunut, mutta mitään säätöä ei ole, joten pitäisi nyt toimia ja tästä erosta tuskin tulee niin rauhallinen kuin edellisestä. Ehkä syy on se etten ole ollut koskaan yksin. Eksääni tutustuin lukiossa. Vanhat kaverit eivät ole ottaneet minuun yhteyttä eron jälkeen. Tuomitsevat minut pahemmin kuin eksäni...

26M

Vierailija
11/45 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin kostoksi pettäjäpuolisolleni. Sellainen ei ansaitse uskollista vaimoa.

Vierailija
12/45 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petin kostoksi pettäjäpuolisolleni. Sellainen ei ansaitse uskollista vaimoa.

Sama. Ihan kostoksi. En saa mitään mielihyvää jostain random panemisesta enkä edes tunne mitään halua ketään kohtaan. Se on vain pitänyt tehdä. Ainahan se kamallalle on tuntunut itsestäkin.

Vierailija
13/45 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettänyt useasta syystä.

Edellisessä suhteessa petin kun rakastuin nykyiseen puolisooni. Kyllä, olisi pitänyt erota ensin mutta en pystynyt. Alkuun en uskonut eroavani ja ennen pitkään lipsui tapaamisiin ja sitten seksiin. Erosin kyllä melkein heti seksin alettua.

Lisäksi olen pettänyt syistä joita en itsekään täysin ymmärrä. Jotain minussa on varmaan rikki. Saan siitä kielletystä hedelmästä paremmat kiksit kun mistään muusta. Uskon että narkkarista tai alkoholistista tuntuu samalta omien riippuvuuksiensa suhteen. Pystyn olemaan pettämättä kun tarpeeksi panostan ja vältän otollisia tilanteita. Mutta yleensä kun tarpeeksi kuluu aikaa suhteessa niin alan lipsua. En vaan enää jaksa taistella riippuvuuttani vastaan. Se sumentaa kaiken terveen järjen. Morkkis on kyllä kamala aina salasuhteen tms päätyttyä. Olen hakeutumassa terapiaan ja toivon että saan apua.

Vierailija
14/45 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellisessä suhteessa petin kun rakastuin nykyiseen puolisooni. Kyllä, olisi pitänyt erota ensin mutta en pystynyt. Alkuun en uskonut eroavani ja ennen pitkään lipsui tapaamisiin ja sitten seksiin. Erosin kyllä melkein heti seksin alettua.

Lisäksi olen pettänyt syistä joita en itsekään täysin ymmärrä. Jotain minussa on varmaan rikki. Saan siitä kielletystä hedelmästä paremmat kiksit kun mistään muusta. Uskon että narkkarista tai alkoholistista tuntuu samalta omien riippuvuuksiensa suhteen. Pystyn olemaan pettämättä kun tarpeeksi panostan ja vältän otollisia tilanteita. Mutta yleensä kun tarpeeksi kuluu aikaa suhteessa niin alan lipsua. En vaan enää jaksa taistella riippuvuuttani vastaan. Se sumentaa kaiken terveen järjen. Morkkis on kyllä kamala aina salasuhteen tms päätyttyä. Olen hakeutumassa terapiaan ja toivon että saan apua.

Miksi et hakeudu avoimeen suhteeseen vai onko nimenomaan se salaa touhuilu se mistä saat kiksit? Olisitko valmis antamaan puolisollesi saman vapauden?

Vierailija
15/45 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska halusin eroon suhteesta jossa olin onneton. Mies joi ja käytti henkistä ja fyysistä väkivaltaa, alisti. Haukkui ja myös epäili kaikesta, luulin että pääsen pettämällä eroon siitä. Ajattelin että nyt sai mitä epäilikin ja että se jättäis mut rauhaan tai jotenkin edes huomaisi mut jatkuvan välinpitämättömyyden sijaan.

Olen siis itse kertonut heti tapahtuneen jälkeen, en salannut mitään.

Vierailija
16/45 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et hakeudu avoimeen suhteeseen vai onko nimenomaan se salaa touhuilu se mistä saat kiksit? Olisitko valmis antamaan puolisollesi saman vapauden?

Olisin valmis avoimeen suhteeseen ja antamaan samat oikeudet toiselle, mutta koskaan se toinen osapuoli ei ole halunnut. Kuitenkin aina suhteen alussa kun olen rakastunut niin uskon aidosti pystyväni yksiavioisuuteen ja siksi suostun siihen. Kun aikaa kuluu niin alan ihastua ulkopuolisiin. Kärsin tästä todella ja toivoisin että voisin olla kuten muut.

Vierailija
17/45 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei enää antanut säännöllisesti ja kiusaus kävi ylivoimaiseksi, vaikka yritimme hakea apuan vaimoni ongelmaan.

Vierailija
18/45 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo ei enää antanut säännöllisesti ja kiusaus kävi ylivoimaiseksi, vaikka yritimme hakea apuan vaimoni ongelmaan.

Tuliko ero?

Vierailija
19/45 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
20/45 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosketus. Pitkään aikaan kukaan ei koskettanut mua, paitsi lapset kun olivat jotain vailla. Sit mä tapasin ravintolassa tummat silmät ja hellän kosketuksen joka halusi paitsi antaa, myös ottaa mua ja olin ihan sulaa vahaa. 

Nyt ollaan oltu poikkiksen kanssa yhdessä kohta kolme viikkoa ja sexi on parempaa kuin mun miehen kanssa koskaan! Aivan jumalaisia orgasmeja sykkii mun kehossa. Jotenkin hassua et varmaan se on toi kun Mies on töissä pizzeriassa niin pitsan tuoksu tekee mut niin kiimaiseksi instantly! Mun mies on töissä normisti niin on voitu tavata vapaammin kun koronan jälkeisessä maailmassa taas voi antaa lapsia hoitoon! iso kiitos isovanhemmille jotka haluu ja jaksaa supporttii lähimmäisiä. Mut saane itsekin siinä ilon lasten lapsista et win -win

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän