Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä terapeutteja? Kuinka usein miespuoliset asiakkaat terapiasuhteen syventyessä alkavat tunnustamaan tunteitaan ja ehdottamaan treffejä, suutelua tmv?

Vierailija
08.06.2020 |

Onko yleistä miespuolisten asiakkaiden rakastua naisterapeutteihinsa?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku terapeuttihullu. Terapeutti parka. Terapeuttiparat. Aina näitä.

Vierailija
2/19 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotetaanko terapeuteille treffejä ja suudelmia useinkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi näin päin.

Vierailija
4/19 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä tullut vastaan.

T. 120 kg ja aktiivinen akne

Vierailija
5/19 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle saattaisi tapahtua noin jos naispuolinen terapeutti keventäisi lastiani. En ole koskaan kertonut kenellekkään asioista mitä minulle on tapahtunut. Olen piilottanut kaiken sisääni.

Itseasiassa jos kertoisin jotain niin henkistä niin minulla ja terapeutilla pitäisi olla fyysinen side henkisen lisäksi.

Vierailija
6/19 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan yleistä että potilaat yleensä ottaen rakastuvat terapeutteihin. Ensimmäistä kertaa elämässään he tulevat kuulluiksi, saavat huomiota ja ymmärrystä.

Vierailija
7/19 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihan yleistä että potilaat yleensä ottaen rakastuvat terapeutteihin. Ensimmäistä kertaa elämässään he tulevat kuulluiksi, saavat huomiota ja ymmärrystä.

Tuota kiltti mies tarvitsee. Juuri tuota.

Vierailija
8/19 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapeutti tekee työtään, aika häiriintynyt on potilas, joka odottaa tunnesuhdetta terapeutilta! :D

Vierailija
9/19 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terapeutti tekee työtään, aika häiriintynyt on potilas, joka odottaa tunnesuhdetta terapeutilta! :D

Eikö terapeutin ole tarkoitus korjata ihminen? Mitä jos se korjaaminen on tuosta kiinni? Kehtaisitko sinä kieltäytyä korjaamasta ihmistä?

Vierailija
10/19 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö saanut tarpeeksi palautetta laudalla tästä aloituksestasi?

Vierailija
11/19 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö saanut tarpeeksi palautetta laudalla tästä aloituksestasi?

Itseasiassa en ole kyseisen langan ap, vaan kysyin eräältä lankaan vastanneelta, onko yleistäkin miesten rakastua naisterapeutteihin. En saanut vastausta. Ylipäätään mielenkiintoinen aihe. ap

Vierailija
12/19 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta ei tietääkseni ole tutkimusta. Periaattessa uskoisin että se on hyvinkin yleistä, miehet eivät vain puhu siitä (niin paljon kuin naiset). Kysehän on terapiaprosessista, joka ei kai katso sukupuolta.

Vierailija
13/19 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle saattaisi tapahtua noin jos naispuolinen terapeutti keventäisi lastiani. En ole koskaan kertonut kenellekkään asioista mitä minulle on tapahtunut. Olen piilottanut kaiken sisääni.

Itseasiassa jos kertoisin jotain niin henkistä niin minulla ja terapeutilla pitäisi olla fyysinen side henkisen lisäksi.

Kertokaa ihmeessä miksi alapeukut? Pitäisikö ihmisen pitää tuskansa sisällä hiljaa koko loppuelämänsä?

Vierailija
14/19 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiessani terapeuttina, niin miehet alkoivat jo kolmannen istunnon jälkeen esittelemään erektiossa olevaa penistään. Ei kiinnostanut. Ja siksi lopetinkin terapeutin työt.

Vierailija
15/19 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota kiltti mies tarvitsee. Juuri tuota.

Voi ei..... Nyt tää suunnitelee häiriköivänsä naisterapeutti. No on se nyt jotain edistystä jos terapiaa harkitsee. Mutta terapeuttiparka. Veikkaan että voi myös olla vaarallinen kun sairaudentunnottomuus lähenee sataa prosenttia.

Vierailija
16/19 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teitä muita kuvota nämä terapeuttihullut? Terapeutille maksetaan ajasta ja ihmiset alkavat kuvitella kaikenlaista.

Vierailija
17/19 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kukaan miespotilas esittele minulleen tarvehierarkiaansa vastaanotolla =(

Vierailija
18/19 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitkoon miesterpan, saavat isähahmon joka ei torju ja homottele poikaparkaa. Tulee tarpeeseen.

Vierailija
19/19 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruma naisterapeutti kirjoitti:

Miksei kukaan miespotilas esittele minulleen tarvehierarkiaansa vastaanotolla =(

Kiinnostaisiko sinua oikeasti sitten? Sellanen vähän ujo, mutta kuitenkin puhelia sporttinen mies kertoisi elämästään ja tarpeistaan sinulle. Mainitsisi miten seksi, hellyys ja läheisyys ovat jo ensimmäisellä portaalla ja haluaisi käydä sen läpi kanssasi?