Onko täällä terapeutteja? Kuinka usein miespuoliset asiakkaat terapiasuhteen syventyessä alkavat tunnustamaan tunteitaan ja ehdottamaan treffejä, suutelua tmv?
Onko yleistä miespuolisten asiakkaiden rakastua naisterapeutteihinsa?
Kommentit (19)
Ehdotetaanko terapeuteille treffejä ja suudelmia useinkin?
Ei ole vielä tullut vastaan.
T. 120 kg ja aktiivinen akne
Mulle saattaisi tapahtua noin jos naispuolinen terapeutti keventäisi lastiani. En ole koskaan kertonut kenellekkään asioista mitä minulle on tapahtunut. Olen piilottanut kaiken sisääni.
Itseasiassa jos kertoisin jotain niin henkistä niin minulla ja terapeutilla pitäisi olla fyysinen side henkisen lisäksi.
On ihan yleistä että potilaat yleensä ottaen rakastuvat terapeutteihin. Ensimmäistä kertaa elämässään he tulevat kuulluiksi, saavat huomiota ja ymmärrystä.
Vierailija kirjoitti:
On ihan yleistä että potilaat yleensä ottaen rakastuvat terapeutteihin. Ensimmäistä kertaa elämässään he tulevat kuulluiksi, saavat huomiota ja ymmärrystä.
Tuota kiltti mies tarvitsee. Juuri tuota.
Terapeutti tekee työtään, aika häiriintynyt on potilas, joka odottaa tunnesuhdetta terapeutilta! :D
Vierailija kirjoitti:
Terapeutti tekee työtään, aika häiriintynyt on potilas, joka odottaa tunnesuhdetta terapeutilta! :D
Eikö terapeutin ole tarkoitus korjata ihminen? Mitä jos se korjaaminen on tuosta kiinni? Kehtaisitko sinä kieltäytyä korjaamasta ihmistä?
Etkö saanut tarpeeksi palautetta laudalla tästä aloituksestasi?
Vierailija kirjoitti:
Etkö saanut tarpeeksi palautetta laudalla tästä aloituksestasi?
Itseasiassa en ole kyseisen langan ap, vaan kysyin eräältä lankaan vastanneelta, onko yleistäkin miesten rakastua naisterapeutteihin. En saanut vastausta. Ylipäätään mielenkiintoinen aihe. ap
Asiasta ei tietääkseni ole tutkimusta. Periaattessa uskoisin että se on hyvinkin yleistä, miehet eivät vain puhu siitä (niin paljon kuin naiset). Kysehän on terapiaprosessista, joka ei kai katso sukupuolta.
Vierailija kirjoitti:
Mulle saattaisi tapahtua noin jos naispuolinen terapeutti keventäisi lastiani. En ole koskaan kertonut kenellekkään asioista mitä minulle on tapahtunut. Olen piilottanut kaiken sisääni.
Itseasiassa jos kertoisin jotain niin henkistä niin minulla ja terapeutilla pitäisi olla fyysinen side henkisen lisäksi.
Kertokaa ihmeessä miksi alapeukut? Pitäisikö ihmisen pitää tuskansa sisällä hiljaa koko loppuelämänsä?
Toimiessani terapeuttina, niin miehet alkoivat jo kolmannen istunnon jälkeen esittelemään erektiossa olevaa penistään. Ei kiinnostanut. Ja siksi lopetinkin terapeutin työt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota kiltti mies tarvitsee. Juuri tuota.
Voi ei..... Nyt tää suunnitelee häiriköivänsä naisterapeutti. No on se nyt jotain edistystä jos terapiaa harkitsee. Mutta terapeuttiparka. Veikkaan että voi myös olla vaarallinen kun sairaudentunnottomuus lähenee sataa prosenttia.
Eikö teitä muita kuvota nämä terapeuttihullut? Terapeutille maksetaan ajasta ja ihmiset alkavat kuvitella kaikenlaista.
Miksei kukaan miespotilas esittele minulleen tarvehierarkiaansa vastaanotolla =(
Valitkoon miesterpan, saavat isähahmon joka ei torju ja homottele poikaparkaa. Tulee tarpeeseen.
ruma naisterapeutti kirjoitti:
Miksei kukaan miespotilas esittele minulleen tarvehierarkiaansa vastaanotolla =(
Kiinnostaisiko sinua oikeasti sitten? Sellanen vähän ujo, mutta kuitenkin puhelia sporttinen mies kertoisi elämästään ja tarpeistaan sinulle. Mainitsisi miten seksi, hellyys ja läheisyys ovat jo ensimmäisellä portaalla ja haluaisi käydä sen läpi kanssasi?
Taas joku terapeuttihullu. Terapeutti parka. Terapeuttiparat. Aina näitä.