Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työntekijä irtisanoutui, miten mobilepay pois hänen puhelimestaan?

Vierailija
08.06.2020 |

Osti firman puhelimen itselleen. Ei ole omakohtainen, vaan vanha sukulaiseni - pienyrittäjä, joka ei itse halunnut opetella käyttämään, kysyy. Asiaan ei liity mitään draamaa, nuoren ihmisen ei kannata olla töissä eläkeikää lähestyvällä, joka suunnittelee pillien pussiin laittamista, kyse on vain siitä. Mutta hän silti ei haluaisi, että sovellusta on firman ulkopuolella. Mun on vaikea mennä kysymään pankista, kun olen sivullinen ja yritän auttaa. En tiedä, mistä kysyisi, en itse käytä kuin maksajana.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis en tiedä liittyykö asiaan draamaa, voihan se ollakin niin, sillä sukulaiseni ei tunnu luottavan, että poistaisi sen omasta puhelimestaan, muutenhan asia hoituisi kysymällä. Hän ei aio enää ottaa työntekijää, sillä supistaa aukioloaikojaan.

Vierailija
2/6 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kysymystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi nyt varmaan perehtyä siihen miten se mobilepay toimii.

Vierailija
4/6 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole väliä, missä laitteessa mobile pay on, vaan minkälaiseen maksuvälineeseen se on liitetty. 

Vierailija
5/6 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt ongelmaa. Pääseekö tuo irtisanoutunut työntekijä käyttämään jotain firman tiliä mobilepayllä vai mikä on ongelma?

Vierailija
6/6 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait mobilepay voi olla yhdistetty puhelinliittymään? Eikös se aina veloita luottokorttia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan