Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä auttaa kuiviin limakalvoihin

Vierailija
08.06.2020 |

Ongelmana alapään ajoittain kuivat, kirvelevät limakalvot. Pissalla käymisestä ei meinaa tulla mitään hirveän kivun ja polttelun takia Bebanthenia olen kokeillut mutta onko kokemusta jostain huipputuotteesta tähän vaivaan?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helokkiöljytabletit tai lusikallinen jotain ruokaöljyä sisäisesti.

Vierailija
2/10 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vagifem emätinpuikko. Googlaa itse loput.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö rasvaa

Vierailija
4/10 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hormonivoide, reseptivapaita useita myynnissä

Vierailija
5/10 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrniöljykapselit, Vagifem-voide

Vierailija
6/10 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Onko mahdollista että vaihdevuodet tai esivaihdevuodet menossa? Silloin paras ratkaisu on tuo Vagifem.

Jos olet huomattavan nuori sitten pitäisi miettiä mistä syystä kuivuutta on. Alhaiset estrogeenitasot, elämäntyyli, pesuaineet, yms. Hoito sitten sen mukaan.

Vierailija
7/10 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vagifem emätinpuikko. Googlaa itse loput.

Apteekista löytyy ilman reseptiä monia paikallisesti käytettäviä kosteuttavia emätinpuikkoja ja voiteita. Gynekologilta saa reseptin vastaaviin, usein estrogeenipitoisiin  tuotteisiin.

Myös kasvis(öljy)pitoinen ruokavalio auttaa.

Ei kannata kärsiä ihon tai limakalvojen kuivuudesta, koska ne ovat helposti hoidettavissa!

Vierailija
8/10 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ceridal-öljy. Ei kirvele niin kuin puikot.

Vierailija
9/10 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ravintotottumukset ja nesteytys kunnossa? Vanhemmiten nesteen tarve lisääntyy. Myös suolistovaivat koliikista refluksiin voi kuivattaa. Ja hormonaaliset syyt. Kokeilisin parantaa elintapoja ja jos ei auta niin lääkäriin.

Tietyt ravintoaineet voivat myös parantaa nestetasapainoa. Voisit lisätä niitä ruokavalioon.

Vierailija
10/10 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet? Onko mahdollista että vaihdevuodet tai esivaihdevuodet menossa? Silloin paras ratkaisu on tuo Vagifem.

Jos olet huomattavan nuori sitten pitäisi miettiä mistä syystä kuivuutta on. Alhaiset estrogeenitasot, elämäntyyli, pesuaineet, yms. Hoito sitten sen mukaan.

Lisäksi voi syynä olla yliherkkyys tai allergia esim. terveyssiteisiin tms., pesuaineisiin, yms. masennuslääkitys tai astmalääkitys, tietyt e-pilleritkin voivat olla syynä, jne...

Mä kävisin gynen kanssa keskustelemassa asista jos pitkäaikainen ongelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän