Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitävätkö parikymppiset miehet hyvän näköisiä nelikymppisiä naisia keski-ikäisinä?

Vierailija
08.06.2020 |

Kysytään nyt näinkin päin.
Vai pitävätkö keski-ikäiset miehet kauniita keski-ikäisiä naisia keski-ikäisinä?
Näin olettaisin, mutta tuossa toisessa ketjussa keski-ikäiset miehet tuntuvat luulevan, että parikymppiset naiset pitäisivät komeita keski-ikäisiä miehiä parikymppisinä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit ja itsestään huolehtineet aikuiset naiset on lähes yhtä seksikkäitä kun parikymppiset. Toisinaan jopa vetävämpiä, tapauskohtaista.

Parikymppinen mies

Vierailija
2/22 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rummoja ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään pidä vaan kuumina kissoina, just sopivan ikäisinä.

Vierailija
4/22 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniit ja itsestään huolehtineet aikuiset naiset on lähes yhtä seksikkäitä kun parikymppiset. Toisinaan jopa vetävämpiä, tapauskohtaista.

Parikymppinen mies

En tarkoittanut tätä. Viehättävyys voi olla samaa tasoa ikäerosta huolimatta, mutta siinä toisessa ketjussa mies-ap tuntui luulevan, että hyvännäköisyys tekee kedki-ikäisestä parikymppisen. Sitä vähän epäilen, sukupuoleen katsomatta.

Ap

Vierailija
5/22 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäinen nainen voi olla jo mummo.

Zinc

Mietippä sitä!

Vierailija
6/22 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat keski-ikäisiä ja perheenperustamisiän jo ohittaneita, toisin kuin ikäisensä miehet.

Vierailija
7/22 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla ei ole 20-vuotiaita miehiä.

Vierailija
8/22 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäinen nainen voi olla jo mummo.

Zinc

Mietippä sitä!

Nelikymppinen mies voi olla jo vaari! Mietippä sitä!

Vierailija
9/22 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 40-vuotias nainen pesee 20-vuotiaan seksikkyydessä mennen tullen. Se on se luonne ja "korvienvälistä" tuleva seksikkyys.

M28

Vierailija
10/22 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla ei ole 20-vuotiaita miehiä.

Ikäloput ukot vähän keppostelee.

Vierailija
11/22 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eivät pidä niin ovat harhaisia. Kuitenkin ikäeron puolesta nelkymppiset voisivat olla poikien äitejä. Luulen että ainoa poikkeustapaus joka kuvittelee nelikymppiset parikymppisiksi on juuri se nelikymppinen mies. Jos on vähän mahaa niin sen voi vetää sisään. Ainoa ikääntymisen merkki miehessä on kalliimpi auto.

Näin nelikymppisenä naisena pakko sanoa, että tuntuu kauhealta kun nuoret miehet sanoo että olen "nuorekas". Siitä viimeistään tietää olevansa vanha kääkkä. Mutta sitten kun sen hyväksyy niin vanhana on oikeastaan ihan mukavaa.

Vierailija
12/22 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parikymppinen mies

Simsalabim alapeukut vaihtuivat yläpeukuiksi kun kehuttiinkin vanhempia naisia.

Jos olisi miehiä kehuttu niin taas olisitte parkuneet. Huvittaa.

Vierailija
13/22 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti, me nimittäin ollaan keski-ikäisiä, ja on surullista, jos realiteetit ovat hukassa jo nuorilta miehiltä.

Vierailija
14/22 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

39 vuoteen asti vielä näin voi olla, mutta 40 alkaa näkymään naamassa.

Vierailija
15/22 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin! Ottaisin heti hyvässä kunnossa olevan 40v naisen kun tavallisen 20v naisen. Tämä on varmasti jokaisen oma mielipide mutta itse sytyn vahvasti itseäni vanhemmista naisista.

Vierailija
16/22 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat keski-ikäisiä ja perheenperustamisiän jo ohittaneita, toisin kuin ikäisensä miehet.[/

Lapsia siis kaipaat?

Vierailija
17/22 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan kun olin itse 20v, niin 25-30v naiset oli jo tosi aikuisia. Sitä vanhempia ei kyennyt pitämään mitenkään kiinnostavina. Nyt nelikymppisenä en kykene ajattelemaan parikymppisiä naisia mitenkään kiinnostavina. En pidä itseäni keski-ikäisenä, joten ei oman ikäiset naisetkaan ole keski-ikäisiä.

Vierailija
18/22 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

37-vuotiaaksi asti olin vielä "näkyvä" nuoremmille miehille, siitä eteenpäin kiinnostus on hiipunut. Paitsi tietysti tinderissä, jossa voisi saada matcheja ja seksiä, jos sattuu sopiva hetki. 

Vierailija
19/22 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin 36-vuotiaana on todella alkanut ahdistamaan lähestyvä nelikymppisyys koska pelkään että silloin tapahtuu joku romahdus, naama valahtaa ja muutun keski-ikäiseksi tädiksi. Eihän se elämä ja naiseus siihen lopu eihän?? :D 

Tämä ikä tuntuu vielä kivalta, huolehdin ulkonäöstäni, treenaan ja olen nuorekas, lapseton sinkku. Mutta tuo puumavillitys tuli yllätyksenä itsellekin.  Koskaan ei parikymppiset miehet ole niin paljon juosseet perässä mitä viimevuosina. Onko se joku muotijuttu? Yllätyksenä tuli myös se että itsekin olen viehättynyt noista nuorista pullistelijoista..

-Pikkupuuma

Vierailija
20/22 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42-vuotias nainen ja vielä tyttömäinen ja kunnossa. Pitkät ja paksut hiukset, rypytön naama, kapea vyötärö ja pyöreä takapuoli. Nuoret miehet katsoo ja flirttailee.

Mutta mitä olen käsittänyt, niin kelpaamme kyllä pantaviksi, muttei suhteeseen. Suhteeseen kelpaavat nuoret naiset.

Tämän vuoksi en itse ole kiinnostunut nuorista miehistä.