En pysty pitämään kättä tai jalkaa sängyn tai pöydän
Reunan yli. Pelkään että joku nappaa ranteesta tai nilkasta kiinni.
Kommentit (18)
Pelot on yleensä ihan älyttömiä. Itse pelkään korkealla vaikka seinät olisi itseä korkeammat. Voisin vaikka vannoa että putoan.
Kyse keskustelun avauksesta. Aiheena pelot. Toiset ei osaa keskustella ilman kysymystä.
En pysty pitämään jalkoja täkin ulkopuolella. Sängyn alla oleva hirviö ottaa niistä varmasti kiinni.
Vierailija kirjoitti:
En pysty pitämään jalkoja täkin ulkopuolella. Sängyn alla oleva hirviö ottaa niistä varmasti kiinni.
Ja sinä olet siis ihan aikuinen ihminen vai? Voi luoja mitä pullamössöä. Miten ihmeessä saatte edes lapsenne kasvatettua jos on tuollaisia pelkoja. Ei voi kuin ihmetellä mihin tämä maailma on menossa.
Missä pumpulissa te haukkujat elätte? Tuleeko hyvä mieli ja tunetteko itsenne paremmiksi, kun paljastatte tyhmyytenne ja yksinkertaisuutenne? Paljastan teille salaisuuden; ihmiset ovat yksilöitä. Meitä on monenmoisia, toisilla on neurooseja, toisilla pelkoja, toisilla harhoja, joillakin ei mitään teidän silmäänne outoa.
Ystäväni ei voi ulkona astua laattojen saumoille, siis vain ulkona. Mukulakivet on mahdottomuus, muuten melko harmiton vaiva. Ei se sille minkään mahda, mutta välillä ollaan mietitty, mitä se tekisi, jos pitäisi juosta pakoon henkensä edestä, ja ainoa reitti olisi tie, joka on laatoitettu pienillä laatoilla. Sekään ei osaa sanoa :)
Jokaisella on pelkoja. Joka sanoo ettei pelkää mitään, hänellä vasta suuria pelkoja onkin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei onneksi ole hirviöitä. Kasvio on, mutta se on laatikossa varastossa.
Vierailija kirjoitti:
Missä pumpulissa te haukkujat elätte? Tuleeko hyvä mieli ja tunetteko itsenne paremmiksi, kun paljastatte tyhmyytenne ja yksinkertaisuutenne? Paljastan teille salaisuuden; ihmiset ovat yksilöitä. Meitä on monenmoisia, toisilla on neurooseja, toisilla pelkoja, toisilla harhoja, joillakin ei mitään teidän silmäänne outoa.
Ystäväni ei voi ulkona astua laattojen saumoille, siis vain ulkona. Mukulakivet on mahdottomuus, muuten melko harmiton vaiva. Ei se sille minkään mahda, mutta välillä ollaan mietitty, mitä se tekisi, jos pitäisi juosta pakoon henkensä edestä, ja ainoa reitti olisi tie, joka on laatoitettu pienillä laatoilla. Sekään ei osaa sanoa :)
Mukulakivillä on ärsyttävä kävellä tervepäisen ja -jalkaisenkin.
En pelkää korkeita paikkoja sinänsä, jos sieltä ei voi vahingossa pudota. Esim. näkötornien ulkoparvekkeet/tasanteet. Mutta matalankin mökin katolla saattaa alkaa hirvittää.
Joo, jos jalka roikkuu sängyn reunan yli, hai nappaa siitä kiinni. Olen 37 ja ihan tervepäinen yksilö.
Ajattele terävähampainen pelle sängyn alle, tuskinpa itsekään riiputtelet raajojasi sille täkynä.
Vierailija kirjoitti:
Ajattele terävähampainen pelle sängyn alle, tuskinpa itsekään riiputtelet raajojasi sille täkynä.
Jos tuo toimisi, ajattelisin heti kymmenen miljoonaa euroa sängyn alle.
Vierailija kirjoitti:
Sitten kannattaisi ajatella se pelle vaikka kuuhun sieltä.
Ei toimi noin, pelle tulee aina takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä olet siis ihan aikuinen ihminen vai? Voi luoja mitä pullamössöä. Miten ihmeessä saatte edes lapsenne kasvatettua jos on tuollaisia pelkoja. Ei voi kuin ihmetellä mihin tämä maailma on menossa.
Ei tee kuule tiukkaakaan niinkin arkinen asia kuin lasten kasvatus. Voitko kuvitella, että vaikka minulla on tuollainen irrationaalinen pelkotila, jonka olen omaksunut jossain elämänvaiheessa, en anna sen rajoittaa minua? Pystyn yöpymään mökillä, tiettömien taipaleiden takana yksikseni, seuranani vain radio. Pystyn elämään ihan normaalia elämää, enkä selosta tästä asiasta lapsille. Katson vain heidän sängyn yli roikkuvia raajojaan ja olen tyytyväinen, että he eivät ole perineet tätä ominaisuutta. Minä vain nukkumaan mennessäni pidän kinttuni peiton alla, ja siinä se.
- eri
Syksy-talvi-kevätaikaan kun yöt ovat pimeitä niin pieni yölamppu on pakko olla. Pimeässä on vaikka mitä hirveää. On kuolleita ihmisiä, humanoideja ja vaikka mitä. Tullut vähän liikaa kauhua katseltua ja luettuna lapsena.
Vierailija kirjoitti:
Syksy-talvi-kevätaikaan kun yöt ovat pimeitä niin pieni yölamppu on pakko olla. Pimeässä on vaikka mitä hirveää. On kuolleita ihmisiä, humanoideja ja vaikka mitä. Tullut vähän liikaa kauhua katseltua ja luettuna lapsena.
Lapsethan joskus näkevät niitä henkiä, vainajia mitälie.
Älä sitten pidä.