Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten syventää pintapuolinen deittailu parisuhteeksi

Vierailija
08.06.2020 |

Olen siis tapaillut nyt toukokuun alusta asti miestä, joka tuntuu kaikin puolin hyvältä. Tunsimme jo kaveripohjalta etukäteen ja hänen kanssaan on helppo ja turvallinen olla. Kuitenkin se tietty flirttailu ja "kipinä" hommasta puuttuu. Ja seksi siis on hyvää ja siinä kipinää kyllä löytyy, mutta itse kaipaisin myös sellaista voimakkaampaa sitoutumisen tunnetta. Eli tapaamiset helposti toistavat liikaa itseään, enkä jotenkin keksi hänen kanssaan sellaista yhteistä juttua tai flowta, jossa voisi vaikka syventyä johonkin keskusteluun tuntikausiksi.

Tiedän hänen olevan ihastunut minuun ja itsellänikin on tunteita, mutta kaipaisin apua tai ideoita miten päästä tämän miehen kuoren alle kun kuitenkin haluaisin kokea hänen kanssaan jotain enemmän? Olen yrittänyt puhua vähän syvällisemmistäkin asioista ja avata ns. vaikeampiakin aiheita, mutta en jotenkin saa sitä vastakaikua eikä hän tunnu kertovan mitään omia kokemuksia tai mielipiteitä. Loppujen lopuksi tiedän hänestä hyvin vähän muuten kuin pintapuolisesti koska hän ei kerro mitään enkä tiedä miten saisin kaivettua enemmän ulos hänestä :(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertomasi perusteella on vaikea kertoa että onko tuo mies todellinen jännätukka suurella leualla, vai feikkialfa.

Jos hän olisi leukamies, niin tunteesi ei olisi kovin epäselviä. Tekisit kaikkesi, että saisit hänet itsellesi.

Vierailija
2/11 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksipä mies vaimoaan sinulle kehuisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä tarvitset on aika ja kärsivällisyys

Vierailija
4/11 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas nainen joka kuvittelee olevansa suuri ajattelija ja syvällinen ihminen. 

Vierailija
5/11 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on katseltu sinkkuelämääsarjat ja luettu harlekiinikirjat.

Miksi naiset ovat näin harhaisia? 

6/11 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän kiinnostunut niistä aiheista, joista yrität keskustella?

On sellaisiakin, jotka ovat kiinnostuneita, mutta eivät ole keskustelullisia luonteeltaan.

Jotkut pitävät aiheita tärkeinä, mutta heillä ei ole omaa näkemystä niihin eikä oikein mitään sanottavaa.

Keskusteleeko hän muiden kanssa? Hän ei vain halua keskustella sinun kanssasi? Ehkä hän ajattelee, ettei vielä tunne sinua riittävän hyvin, että rohkenisi puhua syvällisistä aiheista?

Vierailija
7/11 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhäistä enää tässä vaiheessa miettiä tuollaisia kun olet jo vakipanoksi ryhtynyt.

Vierailija
8/11 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kosi sitä...eli pelästytä oikein kunnolla.

Vierailija
9/11 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on niitä asioita, jotka muistuttavat siitä, kuinka poikkeava itse olen.

Seksi on hyvää  mutta miehen kuoren alle ei pääse. Itseltäni taas ei seksi luonnistuisi, jos mies tuntuisi vieraalta. Ei vain mahda mitään.

Vierailija
10/11 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas nainen luulee, että seksistä seuraa jotain suurempaa.

Vierailija
11/11 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kiire sulla on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi