Paljonko painatte ja pituutenne?
Itse kävin tänään vaa,alla, oli 68,5 kg ja pituus on 159cm..olen 31 vuotias nainen
Kommentit (139)
170cm 70kg N51v. Tanakka, liikun paljon ni jotenkin läski on tiiviissä paketissa, en tykkää :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
178 cm, 64 kg, N39. 6 kg yritän laihtua.
Hyvä trolli. Ennestään alipainoinen laihduttaa.
En trollaa. Minulla on ylimääristä läskiä vatsan seudulla ja reisissä enimmäkseen, 6 kg pitäisi polttaa rasvaa vähintään.
Varmaan tosiaan kannattaisi hankkia lihasta ja liikkua. Olet ns. laihaläski, ei millään pahalla.
Minä olen erittäin hoikka vaikka painan 71 kiloa ja olen 172 cm pitkä. Sinun painoindeksiin päästäkseni minun tulisi painaa 59 kiloa ja tuolloin olisin kyllä jo sairaalloisen laiha. Nytkin minulle nimittäin huomautellaan laihuudestani.
Mitä v***ua sä näillä tiedoilla teet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En trollaa. Minulla on ylimääristä läskiä vatsan seudulla ja reisissä enimmäkseen, 6 kg pitäisi polttaa rasvaa vähintään.
Varmaan tosiaan kannattaisi hankkia lihasta ja liikkua. Olet ns. laihaläski, ei millään pahalla.
Minä olen erittäin hoikka vaikka painan 71 kiloa ja olen 172 cm pitkä. Sinun painoindeksiin päästäkseni minun tulisi painaa 59 kiloa ja tuolloin olisin kyllä jo sairaalloisen laiha. Nytkin minulle nimittäin huomautellaan laihuudestani.
Anteeksi mitä? Olen eri, mutta olen pituisesi ja painan 58kg. Vatsassa on löysää ja makkaraa, vaikka treenaan. Silloin kun painan 55kg, ei vatsani näytä siltä kuin olisin raskaana. Nyt näyttää. Syömishäiriötä ei ole, mutta vyötärönympärykseni on leveä ja kaikki ylimääräinen kertyy keskivartaloon. Sairaalloisen laihaksi minua ei luule kukaan 59kg painolla, päinvastoin rantakunnossa en ole tuossa painossa.
175 cm ja koronakiloineni 62 kg. N 56 v.
Vain muutamia todella pitkiä, mutta sitäkin enemmän pieniä naisia. Olen yllättynyt!
167 cm ja 88-kiloinen mies on varmaan aika paksuniskainen junttura, semmonen joka kellistyy painissa yhtä helposti kuin kaatuu Kopakka-baanan Sokeritoppavuori.
Nykytyttöset ovat kyllä melkosia floorjanseneita, järkijjään melkein vähintän mittaisiani(171cm) Eivät minusta vaan tämmöiset 35-40-vuotiaat. Miksi met vanhemmat olema lyhyvempiä? Miehekki aika monesti alle 180 kenttiä. Poltimako nin palj. tupakkata yläaste-iäsä että se esti kasvua: Ainakin 1996 munhi luokan vallan moni tupakoi. Nykysin kai varsin harvinaista seiskaluokkalaisen röyhytttely/höyryttely.
Onko täällä niin katkeraa porukkaa että pitää alkaa alapeukuttamaan pituuden ja / tai painon takia? :D
34v nainen 158cm ja 53kg. Rasvan vähennys käynnissä, kolme kiloa lähtenyt ja vielä 3-5 tarkoitus saada pois. Vaikea sanoa mikä on sopiva, koska nykyään enemmän lihasmassaa kuin nuorena, mutta sen näkee sitten minkä painoisena hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 171/56 ja olen sopivan kiinteä, jäntevä ja lihaksikas. Rasvaprosenttini on n. 17, joten lihasta on ja lihaserottuvuus on hyvä. Silti hyvien geenien ansiosta myös naisellisia muotoja löytyy. Sinä lienet yksi niistä hyvin harvoista naisista, joille riittää se että vähän vilkaisee painoihin päin niin lihasta syntyy, mutta me muut ei päästä urheilulliseen ulkonäköön noilla mitoilla. Mä en ainakaan tähän runkoon pysty 15 kiloa lihasta rakentamaan. Ja mulle ei huomautella laihuudesta. Täydellinen on se sana, jota mä kuulen eniten.
154cm ja 89kg. Korona sai aikaan laihdutuksen aloittamisen (-12kg) . Vielä on paljon matkaa. Ihanaa kun on löytänyt liikunnan ilon uudestaan :)!