Paljonko painatte ja pituutenne?
Itse kävin tänään vaa,alla, oli 68,5 kg ja pituus on 159cm..olen 31 vuotias nainen
Kommentit (139)
Tätini mies oli n 185 cm ja 200 kg. Syntyissäänkin oli jo 6-7 kg Vuosi pari ennen kuolemaa täyti hänen jalka pistää polvesta poikki koska sokeritauti oli iskenut toiseen jalkapohjaan. Menehtyi 55-vuotiaana
Kiinnostaisi tietää miltä fyysisesti näyttää 190-senttinen ja 90-kiloinen nainen. millainen lie materiaalinen koostumus? Onko kenties aika leveälanteinen? Vai sellainen piippumainen muodoltaan. luulet että joko aika lihaksikas tai sitten vain semmoinen luontaistuhti eli hänessä on jotain semmoista materiaalia jota ei pysty laihduttamaan pois. En väitä että se lihastakaan kaikki olisi vaan oisko sitten tilavuutta muuten vain paljon, isoluinen ja silleen, agromekaalinen jopa?
190cmja 90 kg nainen, showpainija ehkä
Vierailija kirjoitti:
160/52, ikää 53.
Vain 3 kg matkaa ihannepainoon.
Vierailija kirjoitti:
176/73. Nainen 25 v.
Vain 7kg matkaa ihannepainoon.
176 cm ja 73 kg nainen, punttia vaan ylos ja porrasjuoksua niin pääset 80 kiloon
Nainen 29v
167/64kg. Vielä 4kiloo pois niin oon tyytyväinen! Nyt lähteny kaikki raskauskilot mut pikkasen vielä.
167 cm / 88 kg. Ei oo edes mitään roikkumahaa. Oon vaan rakenteeltani tällainen gorilla. Ughh.
-M29
N37, 170/109. Se on paljon, mutta se on myös laskemaan päin. :)
Sairauksien myötä kerääntyi ylimääräistä lähes huomaamatta. Nyt on lääkitys reilassa, ja on aika pudottaa vähintään 20kg lisää ettei sen painon vuoksi tule lisäongelmia. Mieluiten 40kg, mutta se kuulostaa urakkana niin isolta, että otetaan vähän pienemmissä etapeissa.
168/58 - lihonut muutaman kilon koronan aikaan, mutta ei se ole niin justiinsa.
168/52-53
N 20v
On tullut painoa lisää lähikuukausina muutama kilo ja voin paljon paremmin, kun lievästi alipainoisena voin. Ei haittaa vaikka muutama lisä kilo tulisi vielä :)
166cm / 56kg. Nainen 33v.