Colin Powell, Mitt Romney ja George Bush sanpivat sarkastisesti tukevansa demokraattiehdokasta Bideniä.
Kommentit (7)
Ap:ta ketuttaa kun Tramp lytätään jopa omiensa taholta 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Colin Powell presidential endorsements:
2004 - Bush
2008 - Obama
2012 - Obama
2016 - Clinton
2020 - Biden
Joten miksi tätä uutisoidaan ihmeellisenä SUURENA asiana, kun hän ei nyt suosittele Trumpia, kun on ollut käytännössä aina anti-MAGA ?
Todella härskiä manipulaatio feikkiuutistahan tämä on.
Bideehän saa sitten ainakin 5 ääntä.
Zinc
Seuratkaa Cernovich https://twitter.com/Cernovich
jos haluatte olla kartalla Jenkkipolitiikasta.
Olen ap ja heitin ihan lonkasta. Tälläinen vahvistus minulle tuli kuin nauttisin 20kpl John Kerryn kasvattamia ecuadorilaisia cacao papuja tänään hiljattain. On hyvinkin mahdollista että se oli sarkasmia. Ap. Mitäköhän John Kerry sanoo tähän aloituksen uutiseen?
Haluaisin nähdä jonkun uutisen mitä itse demokraatti John Kerry on tästä BIDEN vs. TRUMP jutusta...
NWÓ kirjoitti:
Olen ap ja heitin ihan lonkasta. Tälläinen vahvistus minulle tuli kuin nauttisin 20kpl John Kerryn kasvattamia ecuadorilaisia cacao papuja tänään hiljattain. On hyvinkin mahdollista että se oli sarkasmia. Ap. Mitäköhän John Kerry sanoo tähän aloituksen uutiseen?
Haluaisin nähdä jonkun uutisen mitä itse demokraatti John Kerry on tästä BIDEN vs. TRUMP jutusta...
Mitä mieltä?... Itse demokraatti John Kerry? Mitä mieltä? Väitän että John Kerry on mentaalisesti maapallon voimakkain ihminen. Mieli = mentaliteetti, sama asia.
Tässä vähän alkuhämminkiä...
*sanoivat*