Mieheni kävi vaa'alla ja järkytyin kun se näytti vain 66kg. Ainoa mitä tunnen on sääli häntä kohtaan.
Kuka tahansa pystyisi rökittämään hänet eikä voisi suojella minua. Ei liho vaikka söisi enemmänkin.
Kommentit (39)
Jos haluaa tarpeeksi lihoa niin kyllä se paino nousee. Valehtelee vaan itselleen ja muille ettei voi koska syyt aasta ööhön.
On kyllä sääli. Miehen paino alkaa vasta 150 kilossa ja siitä ylöspäin pelkkää plussaa. Voihan sun mies ottaa silikonipainoja esim hauikset ja vatsa.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä sääli. Miehen paino alkaa vasta 150 kilossa ja siitä ylöspäin pelkkää plussaa. Voihan sun mies ottaa silikonipainoja esim hauikset ja vatsa.
Saako jostain silikoniläskejä mahaan?
Mikään provo ole. Olisikin. Mielellään ottaisin miehekkäämmän miehen. AP
Pistä se punttisalille. Tönäise matkaan.
Että olisi reilua, niin sitten kun tulee salilta, niin odota vuoteessa "palkintona".
Näin minä tekisin.
Vierailija kirjoitti:
No mikset ota. Minuakin häiritsi miehen pienuus ja vaihdoin. En tietenkään tästä syystä miehelle maininnut. Näytti häntä itseäänkin vaivaavan kokonsa. Ärsytti kun ei edes pitsaa saanut kokonaan syötyä.
Vierailija kirjoitti:
Että olisi reilua, niin sitten kun tulee salilta, niin odota vuoteessa "palkintona".
Näin minä tekisin.
Ei auta. Vain rintalihakset kasvaa.
- ei ap
Onneksi sulla on massaa millä vyöryä hyökkääjien päälle.
Vierailija kirjoitti:
Näin minä tekisin.
Voihan se punnertaa kotisängyssäkin.
No mun mies painaa 59kg enkä ole ikinä kokenut sitä huonoksi, vaikka onkin mieheksi kevyt. Ja myös lyhyehkö, pituutta 169cm.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et sitten ota ja saa? Säälittää ihmiset jotka haluaa asioita mutta eivät saa aikaiseksi.
Jake
Uskon. Myönnän että olen jättänyt lupaavan ( siis muuten lupaavan) miehen siksi että mies oli liian pieni ja sellainen kuiva.
En vaan päässyt yli asiasta.
Nykyinen mies painaa 105 kiloa ja treenaa . On ihanaa kun on iso, lihaksikas ja vahva mies. .mieluummiin kunnolla isokokoinen ja vähän mahaakin kuin kuivan kesän orava.
Miksi sua pitäisi suojella? Mikset itse suojele itseäsi? Miksi juuri miehen pitäisi suojella sinua?
Miksi tunnet sääliä miestäsi kohtaan? Julmaa.
No voi luoja. Sen sijaan että vaikka huolestuisit miehesi alipainosta, päätätkin ruikuttaa kuinka hän ei "kykene suojelemaan" sinua. Mitä hittoa.
Eikö ap sinulla ole nimenomaan turvallinen olo, kun mies on kevyt? Suurin väkivallan uhka naiselle on oma puoliso.
Up