Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olisi kiva kokeilla nachopeltiä, mitäs siihen laitetaan
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Minä olen tehnyt nachopellin niin että olen tortillasipsien päälle kaatanut paistetut kanasuikaleet, joihin olen lisännyt sipulia, paprikaa ja salsakastiketta sekä chiliä. Sitten olen ripotellut vielä oliiveja ja fetaa ja lopuksi juustoraasteen (osa cheddaria ja osa mitä ikinä on kaapista jämiä löytynyt). Uunissa tosiaan tuon 10 minuuttia eli niin, että juusto on sulanut.