Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko masennuslääkkeitä, jotka EI lihota?

Vierailija
08.06.2020 |

Niin ja toivoisin vastauksia mieluiten ihmisiltä, joilla on jo ennestään paino-ongelmia enkä tarkoita alle 10kg ylipainoa vain +20kg ylipainoa. Tuntuu, että ne kaikki lihottaa ja minulla ei ole varaa lihoa edes grammaa, olen nyt jo vaarallisen ylipainoinen. Masennus ei johdu ylipainosta vain hankalasta elämäntilanteesta, se ylipaino on pikemminkin tullut masennuksesta, ei toisinpäin.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voxra. Mutta kaikki ne sekaa kehon toiminnan ennemmin tai myöhemmin. Kaikissa on haittavaikutuksia. Omat vieroitusoireet kestivät noin puoli vuotta.

Vierailija
2/23 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä, ei masentunut huomaa/ välitä lihomisesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ainakaan Venlafaxin vaikuttanut mitenkään painoon. Oon syönyt tota jo vuosia masennukseen, ahdistukseen ja sosiaalisten tilanteiden pelkoon. En tosin koskaan oo ollut lihava, vaan n. 60 kg koko aikuisikäni.

Vierailija
4/23 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko voxrasta ripulu

Vierailija
5/23 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voxra. Mutta kaikki ne sekaa kehon toiminnan ennemmin tai myöhemmin. Kaikissa on haittavaikutuksia. Omat vieroitusoireet kestivät noin puoli vuotta.

Voxra kokeiltu ja se aiheutti pahaa tinnitusta ja verenpaineen nousua. Olisi muuten ollut unelmalääke, koska se vei ruokahalun.

Ap

Vierailija
6/23 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksikään lääke ei sisällä sellaista kalorimäärää että lihoisit.

Vierailija
7/23 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään lääke EI lihota.

Vierailija
8/23 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venlafaxin itsellä laihdutti

Vierailija
9/23 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amfe ta miinipohjaiset lääkkeet, saattavat kyllä aiheuttaa aikamoisia adhd- oireita. Masennukseen voi määrät aika pitkälti samoja lääkkeitä kuin adhd- oireyhtymiin ja näin muualla maailmassa toimitaan mutta suomessa lääkitään mieluumin serotoniini- aineenvaihduntaan vaikuttavilla lääkkeillä ja psykoosilääkkeillä. Kevyt am fe ta miini lääke auttaa siihen masentuneen kykyyn toimia, helposti tulee itseä ruokkiva kehä kun tarmoa hieman liikkua ja tehdä.

Suomessa kannattaa pyytää lääkäriltä vaihtooehtoa ja ottaa selvää hoitomuodoista jos lääkkeisiin on pakko turvautua. Sähköhoidoissa on tehty mullistuksia kun aivojen sähkötoiminnoista saadaan koko ajan tarkempaa tietoa.

Vierailija
10/23 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valdoxan. Mutta lopettamisen jälkeen tulikin sitten heti 20 kiloa. Jotenkin sotkee systeemin siis kuitenkin.

Vierailija
11/23 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko tavannut koskaan yh äippää joka ei syö masis lääkettä?

Vierailija
12/23 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri kirjoitti minulle Duloxetiinia, en olisi ikinä uskonut, että minun ruokahaluuni vaikuttaisi mikään. No, se vaikutti ja paino putosi 4kg.

Vierailija
13/23 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihoaminen tapahtuu kun syöt enemmän kuin kulutat, siihen ei lääke vaikuta (lääkkeessä itsessään ei ole sellaisia energia määriä ladattuna). Se on toinen tarina sitten lisääkö se jotain makeannälkää, ruokahalua etc. 

Vierailija
14/23 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko tavannut koskaan yh äippää joka ei syö masis lääkettä?

Olen kylläkin lapseton parikymppinen, ei siinä..

Ap

Vierailija
15/23 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet masentunut, onko sattunut jotain ikävää

Vierailija
16/23 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihoaminen tapahtuu kun syöt enemmän kuin kulutat, siihen ei lääke vaikuta (lääkkeessä itsessään ei ole sellaisia energia määriä ladattuna). Se on toinen tarina sitten lisääkö se jotain makeannälkää, ruokahalua etc. 

Huvittavia nämä kuvitelmat, että lääke lihottaa. Kyllä se syöty ruoka on sen painon takana.

Vierailija
17/23 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Escitalopram ei lihottanut

Vierailija
18/23 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pervitiini

Vierailija
19/23 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihoaminen ei ole mikään sana. Lihominen on oikein.

Vierailija
20/23 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pervitiini

Tämä alkaa kyllä pikkuhiljaa aina vaan vaikuttamaan realistisemmalta vaihtoehdolta, koska ei tätä elämää oikein muutenkaan voi enää järjestykseen saada..

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä