Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on asua Sipoossa maaseudulla?

Vierailija
08.06.2020 |

Kehä kolmoselle matkaa olisi ihanasta myynnissä olevasta talosta 15 minuuttia. Käytössämme on kaksi autoa. Pohdin, että millaista se elämä siellä maalla on?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan.

Vierailija
2/8 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin Sipoota? T. sipoolainen taajama-alueelta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri asuu siellä ja tykkää muuten, mutta sit on näitä käytännön miinuksia, kuten se, ettei autottomat kaverit pääse julkisilla helposti piipahtamaan vaan pitää aina noutaa jostain, sekä se, ettei vissiin koko Sipoossa ole matkahuollon pakettipistettä, joten pitää ajella tilausten perässä ties mihin. Muutenkin tämmöisissä toimissa on jotain puutteita, mutta ainakin on kivat maisemat ja rauhallista. Paitti Sipoonkorvessa on nykyään kauhee ruuhka kun kaikki tunkee sinne retkeilemään.

Vierailija
4/8 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjois-Sipoota olemme katselleet.

Vierailija
5/8 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohjois-Sipoota olemme katselleet.

Itse en asu ihan peltojen keskellä vaan Nikkilässä, joten kokemusta lähinnä maaseutukunnan taajama-asumisesta. Mies käy stadissa töissä, minä täällä. Lapset koulussa uudehkossa yläkoulussa ja ovat harrastaneet vuosien aikana niin karatea, yleisurheilua kuin koristakin. Peruspalvelut hyvät, muut olemattomat. Rauhallista vaikka kylillä käy kyllä välillä säpinää nuorten toimesta. Itse tykkään asua täällä kovasti.

Vierailija
6/8 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaatko vitonen lähemmäksi Helsingin keskustaa.

Vierailija
7/8 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaatko vitonen lähemmäksi Helsingin keskustaa.

En todellakaan! Olen asunut Hgin keskustassa ja tietoisesti lähtenyt rauhallisimmille seuduille. Käyn pari krt kuussa kyllä. Yleensä tapaamassa ystäviä tai leffassa tms. Se riittää 😊

Vierailija
8/8 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin tuntuu aina helpommalta hengittää maaseudulla ja siksi harkitsemme Sipoota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan