Lisääkö kainalokarvoitus hien hajua (ja tekeekö naisesta ruman)?
Mitkä on kokemuksenne ja mielikuvanne? Naisella karvoitus kainalossa, tuleeko hajua ja onko kovin epäsiistin näköinen?
Voisitko itse kasvattaa karvat? Jos et niin perustelu miksi et?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, onpa todella kaunis näky, kun karvat liehuu kukkamekon hihoista. Ei siis sovi naiselle ulkonäön eikä hajun puolesta.
https://www.instagram.com/reel/DG_nDeQRSFY/?hl=fi kyllä minulle vain kelpahisi
Tosiasiassa suomalaisen naisen kainalokarvat ovat aika vähäiset, verrattuna vaikkapa tuohon kuvaan. Ne ei tursua eikä pursua.
Ihme orjuuteen naiset ovat alistuneet. Kainalokarvoilla on oma tehtävänsä kainalokuopan ilmastoijana. Ei ihmiskehossa ole mitään turhaa, kaikella on tehtävänsä. t. nainen, joka ei ole koskaan ajellut kainalokarvojaan.
tatu, hammasmaali, tukkaväri ja täytteet ne rumentavat, karvojen nyljentä taasen ankeuttaa näkymää
Ei lisää. Itse asiassa karvoitus parantaa ilmanvaihtoa kainaloissa, ja myös tehostaa haihtumista ja viilennystä. Hajua siis muodostuu vähemmän kun kosteus ei muhi samalla tavalla kuin ajelluissa kainaloissa.