Jos tapaisit nyt ensimmäisen poikaystäväsi, kelpaisiko?
Minulle kelpaisi nyt, mutta silloin 18 v se oli mulle ihan liian tylsä ja asiallinen. Sellainen söpö pikku nörtti, liiankin fiksu. Kuitenkin olen ihan tyytyväinen että en jämähtänyt niin nuorena suhteeseen, koska olisi jäänyt sellainen olo että jotain jäi kokematta. Mutta kyllä se mies mulle NYT kelpaisi erittäin hyvin.
Kommentit (66)
Ensimmäinen poikaystäväni on lasteni isä. Ollut ex jo yli 10 vuotta. Ei kelpaa, mutta tiedän että häntä joudun loppuelämäni sietämään koska on nyt sukua. Vähän kuin ärsyttävä veli.
Ei kelpaisi, koska nyt tietäisin kuinka lapsellinen "mies" on. Tosin eipä sillä, en minäkään kelpaisi hänelle toiselle kierrokselle niillä tiedoilla, mitä minusta sai tietää alettuamme tapailla :)
En tod. Sitä pettäjää en enää huolisi vaikka maksettaisiin. Petti useiden naisten kanssa selkäni takana ja esitti jokaisen anopin unelmavävyä.
Tuolla sen naama näkyy jatkuvasti lehdissä. Rinta polleana esittää suuren suurta liikemiestä, joka osaa ihan mitä vaan ja tekee töitä kaikkien julkkisten kanssa. Kaksinaamaisuus on oksettava piirre.
Ei kelpaisi.
Erosimme, koska emme arvostaneet samoja asioita elämässä, enkä usko, että olemme tässä suhteessa muuttuneet niin paljon, että voisimme olla yhdessä. Oman lapsuuteni katselin rahan ja maineen perässä juoksemista ja sitä, miten elämä oli yhtä suorittamista, ja totesin jo varhain, ettei tuollainen elämä tehnyt ihmistä onnelliseksi.
Ensimmäinen poikaystävä oli juoppo jo 15-vuotiaana, eikä ole muuttunut mihinkään. Ei todellakaan kelpaisi.
Toinen kelpaisi, mutta on naimisissa, ja käsittääkseni hyvin onnellisesti. Kolmonen kelpaisi kans, mutta en pitänyt hänen perheestään, joten en halua siihen draamaan mukaan. Käy jopa sääliksi hänen ex-vaimonsa. Nelonen oli autistinen, ja se oli hankalaa ihan erillä lailla. En varmaan jaksaisi.
Tuskin. Ei olla nähty 30 vuoteen. Varmaan edelleen idiootti. Mut kiitos Tero niistä kaseteista.
En tiedä. En tiedä mitä hän on tehnyt viimeiset 20 vuotta ja millainen hän on nykyään. Seurustelimme pari vuotta alle 20-vuotiaina. Olin häneen erittäin rakastunut, mutta sitoutumispelkoinen ja tahallani sössin koko jutun, koska en osannut hölmöyksissäni muulla tavalla erota. Halusin olla vapaa ja seikkailla. Toivottavasti hän ei ole minulle enää katkera.
Eksä on eksä syystä.
Jos tapaisin hänet ensimmäistä kertaa nyt, en edes katsoisi hänen suuntaan. Muut kasvaa aikuiseksi ympärillä ja toinen larppaa rokkikukkoa ja luulee vielä nelikymppisenäkin että hänestä tulee seuraava Mick Jagger...
Kelpaisi, mutta ensimmäinen mies, jota tapailin, en ihan seurustellut, ei kyllä kelpaisi (oli alentuva ja ilkeä mua kohtaan).
Ihana mies kaikinpuolin mutten usko että palaisimme yhteen vaikka tähdet olisivatkin kohdallaan.
Olen itse naimissa ja jos ero nyt tulisi niin etsisin elämääni uusia tuulia, en vanhoja.
Olen ollut ensimmäisen poikaystäväni kanssa viimeiset kymmenen vuotta yhdessä ja niistä viisi naimisissa, eli kelpaisi kyllä.
Ei todellakaan kelpaisi. Ihan liian eri maalmoissa elettäisiin.
Kelpaisi erittäin hyvin. Valitettavasti ensimmäinen poikaystäväni, josta tuli myöhemmin aviomieheni ja lasteni isä, kuoli vakavaan sairauteen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä koen sen tarpeelliseksi, että on nyt kokenut ne jännikset ja tietää millaisia ne on, niin ei enää tulevaisuudessa tee mieli. Jos olisi jäänyt kokematta, voisi loppuelämän mielessä kutkutella että millaista tuollaisen kanssa olisi.
Sama juttu. Nuorena ekat jätkäkamut.. sellasia petturijuoppoluusereita en enää katselisi päivääkään. On se maku muuttunut.
Kyllä kelpaisi, bittersweet...kevät 91
Ei, hyvännäköinen mutta ei oikein muuta.
Ei kelpaisi kukaan exä. Tulen vuosi vuodelta valikoivammaksi, tietenkin samalla oman markkina-arvon heikentyessä, mikä näkyykin siinä että olen viimeiset 10v ollut sinkku ja varmasti hamaan loppuun saakka. N 46v
Ei kelpaisi. Hän oli aika estoinen mitä normaaliin seksielämään tulee, piti mm. suuseksiä ällöttävänä, ei halunnut takaapäin jne. Osittain johtui varmaan jostain häpeästä, sillä hänellä oli aika pieni vehje, ja muutenkin itsetunnon kanssa ongelmia. Oli myös sairaalloisen mustasukkainen ja taipuvainen mököttämään.
Nykyään on lihonut reilusti ylipainoiseksi, joten ulkonäönkään puolesta ei houkuta.
Ei ikinä. Juoppo mikä juoppo. Ja synkkä ajatusmaailma. Oikein hätkähdin kun törmäsin siihen pari vuotta sitten. Hyi hitto.
Onneksi lähdin ajoissa. Nykyistä miesystävää en ole 2v seurustelun aikana nähnyt kertaakaan kännissä. Koska sillä ei kiinnosta. Eikä minuakaan. Tää ex oli jo tavatessa kolmekymppinen eikä meno oo 18 vuodessa muuttunut.
Ei, erosimme ihan syystä. Yksikään ex ei kelpaisi.