Miehet hei: nyt parhaat suikkarivinkit pinoon, haluan yllättää poikaystäväni!
Mitä voin tehdä että se on mahdollisimman mahtavaa? Jotain kikkoja? Suikkarien antaminen on ihanaa mutta pelkään etten oo kovin taitava siinä!
Kommentit (9)
Se on vissiin vähän yksilökohtaista, että mikä on parasta. Mitään yleispäteviä vinkkejä on siis aika vaikeaa antaa. Oma muija imee aika lujaa ja pyörittelee kieltä koko ajan ja runkkaa kädellä, se on hyvä. Ja siis mä ohjaan kädellä päästä kiinni pitäen sen tahdin. Aina yhtä nannaa.
Menthol pastilli suuhun, ja sitten imemään hitaasti ja syvälle. Punainen huulipuna on myös hyvä.
Harjoittele syväkurkku eli koko kullin ottaminen suuhun. Sehän vaatii että pystyt ottamaan kullin kurkkuun yökkäämättä. Minua ainakin kiihottaisi kokea tuo.
M42 kirjoitti:
Harjoittele syväkurkku eli koko kullin ottaminen suuhun. Sehän vaatii että pystyt ottamaan kullin kurkkuun yökkäämättä. Minua ainakin kiihottaisi kokea tuo.
Ei se syväkurkku tunnu oikeasti edes hyvältä. Ehkä siinä on joku fetissi naisen nöyryyttämisestä.
Vierailija kirjoitti:
M42 kirjoitti:
Ei se syväkurkku tunnu oikeasti edes hyvältä. Ehkä siinä on joku fetissi naisen nöyryyttämisestä.
Paha mennä sanomaan, miltä se tuntuu, ajatuksena se kiihottaisi kovin. En kuitenkaan sellaisesta ainakaan saisi kiksejä, että väkisin survoisin niin että naisella lentää laatta, siitä ei ole kyse. Puoliso ottaa joskus aika syvälle ja se ainakin tuntuu hyvältä, mutta kurkkuun asti ei mene eikä juurta myöten.
Esinahka kokonaan taakse sen jälkeen otat terskan suuhun ja alat liikuttamaan päätäsi edestakaisin samalla liikuttelet kieltäsi siitä terskan alapuolelta. Sitten alat pikkuhiljaa liikuttaman esinahkaa samaan tahtiin kädelläsi. Minulla ei montaa minuuttia tuossa käsittelyssä mene, kun ensimmäinen lasti lähtee liikkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Esinahka kokonaan taakse sen jälkeen otat terskan suuhun ja alat liikuttamaan päätäsi edestakaisin samalla liikuttelet kieltäsi siitä terskan alapuolelta. Sitten alat pikkuhiljaa liikuttaman esinahkaa samaan tahtiin kädelläsi. Minulla ei montaa minuuttia tuossa käsittelyssä mene, kun ensimmäinen lasti lähtee liikkeelle.
Niin, siis ole hyvä, kun kerroin kuinka se tehdään miestä kiihottavalla tavalla. Kiittämätön prrrrkl.
Parasta on se, että sitä saa. Tee se siis niin että se on susta mukavaa ja haluut tehdä toistekin. Ei siinä oikein voi mokata jos et hampaita käytä ja suu on kostea.
Taita siltä käärmeeltä niskat, ikimuistoinen kerta tulee siitä!