Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

maksaako?

07.07.2006 |

tampereella ultrat jos maksaa niin mitkä niistä...kiitos kaikille jotka viittii vastata

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen saa itse valita meneekö niskapoimu-ultraan vaiko myöhemmin rakenneultraan. Nämä ultrat tehdään Keskusäitiysneuvolassa Satamakadulla. Aika helposti tuolta niskapoimu-ultrasta saa kuitenkin vielä lähetteen erikseen rakenneultraankin jos rakenteita ei nähdä tarpeeksi hyvin vielä tuossa rv12-13. Näin siis " normaaliraskauksissa" eikä nämä Keskusäitiysneuvolan ultrat maksa mitään.

-Muffin-

Vierailija
2/6 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö minkä nimisiä lääkäreitä tampereen keskusneuvolassa on nykyään? Mietin vain onko samoja kuin ekassa raskaudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuolloin siellä oli Tommi Vimpeli, Aki Kuukankorpi sekä Tiina Haavanto. Olen käynyt näillä kaikilla edellisissä raskauksissa. Aki Kuukankorpi pitää yksityistä vastaanottoa ainakin Koskiklinikalla ja Tiina Haavanto Tampereen Gynekologi ja urologikeskuksessa. Tommi Vimpelin yksityisvastaanotosta en tällä hetkellä tiedä.

-Muffin-

Vierailija
4/6 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolelta. Ennen oli kai tre:n gynekologikeskuksessa, mutta ei ainakaan lääkärilistoilta löydy. Täytynee tyytyä Kuukankorpeen..

Vierailija
5/6 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaan oli myös Nokialla jossain lääkäriasemalla mutta en tiedä onko sielläkään enää. Kävin viime joulukuussa Kuukankorvella Koskiklinikalla alkuraskauden ultrassa ja maksettavaa jäi kelakorvausten jälkeen n.70¿. Ja eräs aivan loistava ja mukava lääkäri on Gynekologikeskuksessa Peter Zimmermann. Todella pätevä. Olen hänellä käynyt myös alkuraskauden ultrassa ja se olikin poikkeuksellisen edullista lystiä, maksettavaa tuli itselle vain 39¿, ei ottanut lainkaan lääkäripalkkiota päälle. Mutta se oli aikaa ennen kuin Gynekologikeskus liittyi Terveystaloon, en tiedä onko vaikuttanut hintoihin jotenkin. Nyt olen itse menossa Gynekologikeskukseen ja Juhani Rapilalle, muille en saanut aikaa heinäkuun lopulle.

-Muffin-

Vierailija
6/6 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä hintoja:

kävin viime syksynä rv 8 lääkärissä/ultrassa Gynegologikeskuksessa, maksoi Kela vähennysten jälkeen noin 50-60 eur. Raskaus kuitenkin päätyi melkein heti tuon käynnin jälkeen keskenmenoon.

Nyt pari viikkoa sitten kävin rakenneultrassa rv 19 ja risat Koskiklinikalla, itse maksettavaksi jäi noin 100 eur. Kaikki oli toistaiseksi vauvalla hyvin, ihanaa!

Lääkäreistä en viitsi mainita, kaikissa kun omat hyvät ja omat huonot puolensa :-)

Ilmaisen np-ultran kävin siis keskusäitiysneuvolassa noin rv 13. Koska minulla oli esikoisen odotusaikana ongelmia loppuraskaudessa, saan toisen ylimääräisen ilmaisen ultran noin rv 30. Eli kyllä niitä ilmaisia ultriakin voi siis enemmän kuin yhden saada, jos ei ekalla kerralla nähdä kaikkea, aiemmissa raskauksissa on ollut ongelmia, kuuluu johonkin riskiryhmään tms.

Onnellista odotusta!