Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yläselän jumiin venyttelystä karmean huono olo :( Mikä avuksi?

Vierailija
07.06.2020 |

Laitoin tennispallot sukkaan ja avasin lapojen välin jännitystilaa. Toimi kyllä mutta seurauksena kuvottava ja huono olo. Miksi? Sama käy jooga- ja pilatestunneilla kun tehdään selkäliikkeitä vatsallaan lattialla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa yksi i-kirjain liikaa - pitäis olla JUMIN venyttelystä...

ap

Vierailija
2/7 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauna, lämpöhaude ja relaksantit. Jos se on tosi jumissa, edes hieronta ei auta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sauna, lämpöhaude ja relaksantit. Jos se on tosi jumissa, edes hieronta ei auta.

Jos noi ei auta, lepoa!

Vierailija
4/7 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt samoin. On tullut vähän kiertohuimausta muistuttava kuvotus. Syytä en tiedä.

Vierailija
5/7 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on käynyt samoin. On tullut vähän kiertohuimausta muistuttava kuvotus. Syytä en tiedä.

Kohtalontoveri! Ihan järkyttävän paha olo, joka ei helpotu millään. Kuka tietäisi mistä se johtuu ja miten sen voi välttää? Vai voiko mitenkään?

ap

Vierailija
6/7 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohtalontoveri! Ihan järkyttävän paha olo, joka ei helpotu millään. Kuka tietäisi mistä se johtuu ja miten sen voi välttää? Vai voiko mitenkään?

ap

Minulla auttaa hieman jääkylmän veden juominen ja syvään hengittely. Lisäksi pitää etsiä sopiva asento, että helpottaa.

Vierailija
7/7 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Johtuu siitä jumista, eli pitäisi välttää niiden syntymistä sinne. Siellä sen venytyksen/käsittelyn jälkeen rupeaa taas veri kiertämään hieman paremmin niin se voi joillekin aiheuttaa huonoa oloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi