Harmittaa, että hylkäsin ”hyvän” miehen opiskelujen loppuvaiheessa.
Miten pääsisi yli tästä? Tuosta on jo 10 vuotta.
Nyt tällä miehellä on vaimo, lapsia ja hyvä elämä. Minä en lopulta löytänyt ketään sellaista, jonka kanssa perustaa perhe. Olen jo yli 35.
Syy eroon oli tuolloin, että mies juhli mielestäni liikaa. Nyt hänestä on kuitenkin tullut ainakin päälisin puolin hyvä isä.
Kommentit (7)
Eiköhän se hänen muutoksensa ole pitkälti myös uuden vaimon ansiota. Ihminen on aina ympäristönsä summa, itsekin tuli juhlittua aika rankasti "huonossa seurassa" aikanaan. Jos hän olisi jatkanut sinun kanssasi, hänestä olisi voinut tulla jotain ihan muuta.
Hän olisi saattanut jättää sinut myöhemmin, ettei teille kuitenkaan olisi tullut auvoista perhe-elämää.
Sinun kanssasi miehestä olisi tullut samanlainen syrjäytyjä.
Eihän näistä voi etukäteen tietää. Toiset aikuistuu ja toiset ei. Sinulla on ollut syysi lopettaa se suhde ja usko pois se on mahdollistanut miehenhenkisen kasvun. Toki et tiedä miten tuolla pariskunnalla oikeasti menee. Joka tapauksessa mennyttä on turha märehtiä.
Mun tuttavapiiriin kuuluu juuri tuollainen mies, ehkäpä jopa sama? Ennen kuin hänen puolisonsa alkoi odottaa vauvaa, hän saattoi juhlia sammumiseen saakka. Mua epäilytti, millainen isä hän tulisi lapselleen olemaan. Juhliminen jäi kokonaan lapsen ilmoitettua tulostaan ja hänestä kuoriutui kuin eri mies, vastuuntuntoinen ja huolehtiva. Ja sellainen hän on ollut siitä lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Mun tuttavapiiriin kuuluu juuri tuollainen mies, ehkäpä jopa sama? Ennen kuin hänen puolisonsa alkoi odottaa vauvaa, hän saattoi juhlia sammumiseen saakka. Mua epäilytti, millainen isä hän tulisi lapselleen olemaan. Juhliminen jäi kokonaan lapsen ilmoitettua tulostaan ja hänestä kuoriutui kuin eri mies, vastuuntuntoinen ja huolehtiva. Ja sellainen hän on ollut siitä lähtien.
Tuskin on sama. Kuulun yhä osittain samaan tuttavapiiriin ja tää lopetti jo ennen raskautta. Ollut jopa absolutisti välillä.
Niin, päällisin puolin. Et sinä voi lopulta tietää millaista elämä hänen kanssaan tällä hetkellä olisi. Ja ehkä nykyisen vaimon persoona sopii miehelle paremmin? On siinä varmasti ollut ihan hyviä syitä aikanaan, että miksi erositte.