Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi elintarvikepakkausten "avataan tästä"-repäisykulmat ei ikinä toimi?

Vierailija
07.06.2020 |

Varsinkaan lihapakkauksissa. Vai enkö vaan osaa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasarallako pamautan? kirjoitti:

Yksi järjettömimmistä on ns. lapsiturvalliset korkit. Esim. mulla nivelreumaan tarkoitetussa lääkkeessä. No eihän se reumasormin aukea millään. Syö siinä sitten lääkkeesi 😏

Kaikki lapsiturvallisuus on aunuksesta. Toisena esimerkkinä lapsiturvalliset pistorasiat, voi vattu että on toisinaan vaikea saada töpseliä seinään. Eipä tule mieleenikään irroitella töpseleitä kuin pakon edessä kun ovat niin vaikeakäyttöisiä. Eivätkä ne edes auta mitään, helpommin lapsi saa rautanaulan pistorasian reikään kuin aikuinen sähkölaitteen töpselin.

Vierailija
22/25 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahin on pinaattikeitto. Onko kukaan koskaan maailmassa saanut jäisen pinaattikeiton pakkausta auki muuten kuin paloiksi repimällä?

No se on kyllä kans... paleltumavammat vielä päälle.

Ostakaa Kokkikartanon einespinaattikeittoa, avautuu hyvin ja on parasta, aivan kuin itse tehtyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne korkit olekaan lapsi- vaan aikuisturvallisia.

Vierailija
24/25 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rainbown aurinkosalaatti!!!!!!! Syön sellaisen päivittäin ja 99 kertaa sadasta jää repäisykulma käteen. Vttu.

Saisivat vaihtaa sen välikannen rakenteen. Venyvän muovikalvon päällä repeytyvää paperia ja muovi tiukasti reunoissa kiinni, ei ihme jos ei aukea! Alan tosin onneksi kyllästyä kyseisen salaatin makuun, ehkä huonosti avautuva kansi onkin viesti: "Älä syö minua!"

Vierailija
25/25 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin joskus ohjelman jossa kadulla annettiin ihmisten kokeilla aukeavatko pakkaukset kuten ohjeen mukaisesti pitäisi. Yllättäen ei auenneet. Kävivät sitten myös valmistajien päälliköiden luona jos he näyttäisivät miten ne sitten pitäisi aueta, mutta ei hekään niitä saaneet auki. En muista minkämaalainen ohjelma oli, ei ollut englanninielisessä maassa kuitenkaan.