Ihannoitko ruskettunutta ihoa? Miksi/miksi et?
Itse en ihannoi, se vanhentaa ja melanooman riski aina suurempi. Valitettavasti vain rusketun normaalilla pihalla ololla, joten monet luulevat, että varta vasten rusketan itseäni.
Kommentit (917)
Toisinaan tykkään kun näkee luonnollisen näköisiä rusketuksia
JAa no kuinka ruskettunut täytyy olla että on esteettisesti korrektisti ruskettunut?
Kivaltaha se näyttää.
Kasvot näyttää terveiltä ja eheiltä.
Riippuu millainen rusketus on hankittuna.
Liian ruskettunut voi näyttää feikiltä.
Kun taas kohtalainen hyvä rusketus on ihannoitavaa.
Tuossa varasto 2 sessa hemmetin hyvännäköinen rusketus sillä naisellla.
Joskus 15-20 vuotta sitten pidin siitä, että oli rusketusta. Olin ensimmäisellä aurinkolomallani perheen kanssa v. 1995, mutta myös solarium tuli tutuksi. Silloin huomasin ensimmäisen kerran iholleni ilmaantuvan pieniä tummia luomia eli ei tainnut olla hyvä idea se ruskettaminen.
Solariumit ja auringonotto vähitellen jäivät uuden vuosituhannen alussa ja sieltä nykypäivään en ole enää ns. ottanut aurinkoa. Pidän vaaleudestani ja ylipäätään vaalea iho on mielestäni kaunis, kuten toki luonnostaan tummempikin (luonnollisuus tässä siis se idea).
Osin oman vaaleuden arvostamiseen vaikuttaa myös asuminen ulkomailla, missä ympäristö arvostaa pohjoismaista vaaleutta.
Lapsena toki päivetyimme meressä ja järvissä pulikoidessamme, sekä muissa ulkoleikeissä kesäisin, mutta en muista koskaan varsinaisesti palaneeni.
Tottakai se riippuu minkälainen rusketus kysees
Sellainen ruotsalainen rusketus on ihannoitavaa
Itse olen kyllä jättänyt auringonoton pois. Jotain itseruskettavia tulee käytettyä
Rusketus on kaunista, mutten itse uskalla ottaa riskiä laastinvaalealla ihollani. Kukin nauttikoot auringosta parhaaksi katsomallaan tavalla!