Te, jotka olette kohottaneet tai pienentäneet rintojanne!!!!
Rintani ovat isot, painavat ja roikkuvat eli on selvää, että haluan muuttaa ainakin painopistettä. Kuppikokoni on n 60H tai 60FF. Lisäksi olen todella pieni: 163cm ja 50 kg. Rinnat roikkuvat lähellä vyötäröä ja venynyt iho on kipeä.
Kannattaako siis kohotus vai pienennänkö vain suoraan?
Kommentit (17)
Onkohan se toipuminen vaikeaa jos kotona on pari lasta?
Mun mielestä kannattaisi vaan nauttia siitä, että olet rintava. Itselläni on vain surkeat , se vasta on onnetonta.
Vierailija kirjoitti:
on, jos ei saa nostaa mitään muutamaan viikkoon , pyydä sukulaisia avuksi, tai joku kotipalvelu kunnalta jos saat.
Mulla oli erittäin roikkuva d-kuppi. Tyyliin selällä ollessaan nännit kainalossa. Otin sitten kohotusleikkauksen, ja toista rintaa pienennettiin myös. Lähinnä vain kaduin etten tehnyt aiemmin..
Toipuminen sujui suht nopeasti. Lähinnä tärkeää että arpiin ei tule vetävää painetta, jotta ne jää siistiksi. Tukiliivit oli käytössä. Hyppyjä ja juoksua vältin kuukauden.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli erittäin roikkuva d-kuppi. Tyyliin selällä ollessaan nännit kainalossa. Otin sitten kohotusleikkauksen, ja toista rintaa pienennettiin myös. Lähinnä vain kaduin etten tehnyt aiemmin..
Toipuminen sujui suht nopeasti. Lähinnä tärkeää että arpiin ei tule vetävää painetta, jotta ne jää siistiksi. Tukiliivit oli käytössä. Hyppyjä ja juoksua vältin kuukauden.
Sulla oli kuitenkin koko vähän pienempi, joten se mun kohotuksen tulos ei varmaan pysyisi edes.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä kannattaisi vaan nauttia siitä, että olet rintava. Itselläni on vain surkeat , se vasta on onnetonta.
Voi, ole onnellinen! Isoista rinnoista on vain vaivaa. Ihailen niitä, joilla on joku c tai d kuppikokona. Yleensä tosi sopusuhtaisen näköisiä. Omani eivät sitä ole.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
on, jos ei saa nostaa mitään muutamaan viikkoon , pyydä sukulaisia avuksi, tai joku kotipalvelu kunnalta jos saat.
Ja varmaan helpottaa, jos muksut saa olla päivähoidossa toipilasaikana, niin saa huilata ja olla vähän lääkepöhnässä.
Vierailija kirjoitti:
Olin muussa leikkauksessa Kotka Erahaiglassa. Siellä pari mimmiä oli leikkauksen jälkeisenä aamuna tosi freshin näköisenä kahvilan aamiaisella. Molemmat sanoi, että ei olleet tarvinneet kipulääkkeitä heräämön jälkeen. Ilmeisesti joihinkin paksuihin urheikurintsikoihin paketoidaan heti. Mikäli ymmärsin oikein, kipua on vain leikkaushaavassa, jos silari laitetaan lihaksen päälle.
Pienennys tietysti ja sen saa julkiselta puolelta, joten ei kukkarossa juuri tunnu. Kaveri ainakin ollut tosi tyytyväinen ja muutama tuttukin.
Vierailija kirjoitti:
Ei isoissa rinnoissa ole mitään nautittavaa. Niskat jumissa, selkä särkee ja jos ne roikkuu navan korkeudella niin on jo nolot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin muussa leikkauksessa Kotka Erahaiglassa. Siellä pari mimmiä oli leikkauksen jälkeisenä aamuna tosi freshin näköisenä kahvilan aamiaisella. Molemmat sanoi, että ei olleet tarvinneet kipulääkkeitä heräämön jälkeen. Ilmeisesti joihinkin paksuihin urheikurintsikoihin paketoidaan heti. Mikäli ymmärsin oikein, kipua on vain leikkaushaavassa, jos silari laitetaan lihaksen päälle.
Minut leikattiin päiväkirurgisesti eli leikkaus klo 8 ja kotiin klo 15.30. Sairauslomaa 11 vrk. Jos lapsia ei tarvitse nostella, niin eihän ne toipumiseen vaikuta.
Luonnostaan isorintaiset usein valittaa rintojen kokoa ja painoa mutta silikonirintaiset ei koskaan. Mietin onko silikonirinnat kevyemmät? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Sovitaanko, että kuskaat jonkin aikaa muutaman kilon vesimeloneja rintsikoissa ja yrität myös urheilla niiden kanssa, niin palataan sitten asiaan.
Maksetaanko julkiselle puolelle rintojen kohotus, jos on ollut lihava ja rinnat ovat venyneet kamalasti. Jos ei ole rintaliivejä niin rintojen alla on hikeä valtavasti. Pystyn pitämään juomatölkkiä rintojen alla. Aivan kamalat ovat kun rasva lähtenyt kun laihdutti yli 30 kiloa.
Vierailija kirjoitti:
Luonnostaan isorintaiset usein valittaa rintojen kokoa ja painoa mutta silikonirintaiset ei koskaan. Mietin onko silikonirinnat kevyemmät? 🤔
Ehkä se implantti on kevyt ja toki se kiinnitetään rintalihakseen tms. Ja varmaan jos omaa rintaa ei juurikaan ole alunperin ollut, niin ei ne siellä rintakehän päällä paina. Iso luomurinta taas lähes aina roikkuu jolloin painopiste tulee johonkin ristiselkään. En tiedä.
Pienentäminen mun mielestä.
Mene lääkärille ja valita kauheasti selkäkipuja, liikkumisen hankaluutta jne. Saat lähetteen tarkempiin tutkimuksiin ja sitä kautta leikkaukseen. Kannattaa. Elämä on helpompaa sen jälkeen.