Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tähän saakka luullut, että kirurgiseen käyttöön tarkoitetut kasvomaskit ovat niitä parhaiten suojaavia?

Vierailija
07.06.2020 |

Niin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen koko ajan tiennyt, että raksakundien maskit ovat parhaiten suojaavia ja kirurgille tarkoitetut heikoimmin itseään suojaavia.

Vierailija
2/9 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, olen tiennyt, ettei normileikkauksessa lääkäri suojaa itseään yhtä hyvin kuin jonkin keuhkotuberkuloosipotilaan hoidon aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina tiennyt, että ne suojaavat potilasta leikkauksessa.

Vierailija
4/9 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen perillä asioista.

Parhaiten suojaavia maskeja ei vain ole moraalisesti oikein käytyää kauppareissulla, ne tarvitaan terveydenhuollon käyttöön.

Olen ostanut kotiin kertaköyttömaskeja ja ommellut kangasmaskeja.

Vierailija
5/9 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona voi levitä myös pierun välityksellä.

Siksi pidän aina kirurginmaskia, kun käyn kaupassa

Vierailija
6/9 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen ostanut  muutaman niitä kaikkein tehokkaimpia.  Osaan myös puhdistaa ne käytön jälkeen, jolloin ne eivät ole kertakäyttöisiä.

Sopivalla kangasyhdistelmällä pääsee kangasmaskillakin hyvin lähelle parhaiden kertakäyttömaskien suodatustehoa. Harmi, ettei kait kukaan ole testannut Euroopassa myytäviä materiaaleja parhaan yhdistelmän löytämiseksi. Jenkeissä tutkivat, että tietty kuituliina, silkkiorganza ja puuvilla yhditelmänä oli todella tehokas.

Vierailija
7/9 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanottu, kirurginen maski ei suojaa sen käyttäjää. Pitää olla filtterimaski, jos haluaa suojata itseään.

Vierailija
8/9 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Suojausteho hiukan riippuu siitäkin ketä on tarkoitus suojata, itseä vai muita. Itsensä suojaammiseen ffp2 suoja on tehokkaampi kuin kirurginen maski, muiden esim. potilaan suojaamiseen kirurginen on parempi kuin ffp2.

Vierailija
9/9 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Olen ostanut  muutaman niitä kaikkein tehokkaimpia.  Osaan myös puhdistaa ne käytön jälkeen, jolloin ne eivät ole kertakäyttöisiä.

Sopivalla kangasyhdistelmällä pääsee kangasmaskillakin hyvin lähelle parhaiden kertakäyttömaskien suodatustehoa. Harmi, ettei kait kukaan ole testannut Euroopassa myytäviä materiaaleja parhaan yhdistelmän löytämiseksi. Jenkeissä tutkivat, että tietty kuituliina, silkkiorganza ja puuvilla yhditelmänä oli todella tehokas.

Tollanen materiaaliyhdistelmä on varmasti hyvä, mutta saako sen käyttäjä enää happea sen maskin takana?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi