Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies meinaa et poika menis autokouluun. Ei mitään järkee...

Vierailija
07.06.2020 |

kun ei se saanut mopokouluukaan käytyä ja rahat meni hukkaan. Mopo seisoo tallissa pölyyntymässä ja tilaa viemässä.
Mitä järkee laittaa se mihinkään autokouluun kun ei se siellä pärjää kuitenkaan?!
Voi nekin rahat käyttää järkevämpiin asioihin kuten esim. terassimarkiiseihin. Mut ei yleinen viihtyvyys ei ole tärkeetä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutko omasta lapsestasi tosiaan noin väheksyvästi ? Jos taas lapsi ei ole sinun , asia ei sinulle kuulu.

Vierailija
2/21 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pösilö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap kirjoituksesi oli keksittyä, vitsi tms, niin olet sairas. Jos taas olit aivan tosissasi, niin olet sairas. 

Vierailija
4/21 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sidukkaa ja kaltsuakin saisi hyvän määrän sillä rahalla. Ja röökiä.

Vierailija
5/21 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa se tili ja luottokorttilaskut, että onko autokoulurahat käytetty jo muuhun.

Vierailija
6/21 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oma on tuo lapsi ja eiköhän asia kuuluu minulle kun osa rahoista jotka menee diihen korttiin on mun.

Ei tee mieli heittää rahojani hukkaan kun voisin saada niille paremmin vastinetta niiden markiisien muodossa. Lisäksi ne toisivat viihtyisyyttä koko perheelle. Mut ei niin ei...

Ap

Vierailija
7/21 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein ottanut tulta tämä naisvihaprovo.

Vierailija
8/21 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oikein ottanut tulta tämä naisvihaprovo.

Oispa provo...ei ole.

Ap

Vierailija
9/21 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö poikasi ole ollenkaan henkisesti kehittynyt sitten mopoiän? Tullut vastuullisemmaksi, saanut opiskeltua jne? Vai miksi epäilet ettei hän jaksaisi autokoulua suorittaa loppuun?

Vierailija
10/21 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hölmöä rahan menoa. Ei sitä autoa kortilla ajeta. Itse ajoin 18-20 ikävuodet ilman korttia. Pienellä paikkakunnalla on riski jäädä kiinni, mutta Helsingissä sitä hukkuu massaan. Kertaakaan ei tuona aikana poliisi pysäyttänyt.

Vierailija
11/21 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyl ole...sama vätys se on kuin vuos sitten. Ei saanut yhtään mitään tehtyä mopokortin eteen. Miks se sais tehtyä jotain ajokortin eteen? Koronan takia opiskelu ei maistunut yhtään ja tehtäviä liuta tekemättä. No, ei oo mun ongelma.

Ap

Vierailija
12/21 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa mieluummin opetuslupa, tosi helppoa nykyään ja saa ajaa paljon enemmän kuin autokoulussa.

Vierailija
13/21 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ongelmaa. Kuopaset tiliä vähän syvemmältä, niin molemmat järjestyvät. Kohta palstalaiset eivät enää muista kitkerää, ilkeää, itsekästä ja vittumaista äitiä.

Vierailija
14/21 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy se mopo?

Vierailija
15/21 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei opi, niin turhahan sinne autokouluun on mennä. Tiiän henkilön joka ei päässyt autokoulusta läpi edes kahdeksan kerran jälkeen ja siinä vaiheessa vanhempansa totesivat etteivät halua enää maksaa niistä turhista yrityksistä. Valitettavasti ei sitten nuoremmille sisaruksillekaan halunneet tämän jälkeen autokoulua kustantaa. 

Vierailija
16/21 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleellista tässä on, että haluaako poika sen ajokortin? Se mitä vanhemmat haluaa tai ei halua on sivuseikka. Onko kumpikaan kysynyt asiaa pojalta?

Vierailija
17/21 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmillahan ei ole mitään velvollisuutta maksaa ajokorttia. Mä oon maksanut omani itse ja niin on suuri osa kavereistanikin. 

Vierailija
18/21 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankkikaa mieluummin opetuslupa, tosi helppoa nykyään ja saa ajaa paljon enemmän kuin autokoulussa.

Apn asenteella ei opeteta ketään liikenteeseen.

Vierailija
19/21 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tartteeko poika ajokorttia? Itse hankin sen aikanaan, mutten ole ikinä ajanut, oli turhaa rahanmenoa. Enää ei edes uskaltaisi ajaa.

Vierailija
20/21 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika autokouluun ja mopo myyntiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä