Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tykkään, kun mieheni katselee toisia naisia.

Vierailija
07.06.2020 |

Onko tämä kuinka yleistä? Minulla ei ole mitään sitä vastaan, että mieheni välillä sanoo jostain naisen kuvasta, että onpa hyvännäköinen tai jos nähdään joku kaunis nainen kaupungilla. Oikeastaan melko kiihottavaa useimmiten:D Välillä kyselen itsekin mieheltäni onko joku hänestä viehättävä tms.

Olenko ihan outo? Joskus baarissa hän halailikin toista naista ja hykertelin vain vieressä:D

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko vinoutunutta.

Mutta mikäs siinä jos tykkäät..

Mutta miksi?

Vierailija
2/15 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi... Sitä olenkin välillä pohtinut, että onko tämä kuitenkin joku oudompi fetissi tai vastaava, kuin ihan normaalia parisuhdetoimintaa..

Vaikka ei kai tuollaisia pitäisi pohtia, toimii mikä kellekin toimii. Mutta kaverit ja tutut tuntuu usein olevan ennemminkin mustasukkaisia, kuin tyytyväisiä tällaisissa tilanteissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaa suhde sopis ehkä teille?

Vierailija
4/15 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan ettet ole mustis, miehes varmasti arvostaa.

Vierailija
5/15 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapaa suhde sopis ehkä teille?

Tilanne ei ole koskaan edennyt toisen naisen halailua pidemmälle, mutta ei se ainakaan pahalta tuntunut, päinvastoin. Itselläni ei kyllä ole mitään fiiliksiä säätää toisten miesten kanssa, että siinä mielessä ei. Kai sitä voisi vähän rohkaista miestä ulkona liikkuessa olemaan rohkempi toisten naisten suhteen, mutta millä tuollaisenkin sanot:D Luulen vaikuttavani aivan hullulta jo miehenkin mielestä.

Vierailija
6/15 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alistunut lapanen josta miehesi epäilemättä nauttii. Panopatja, jonka patriarkastti elukkamies hankkii visuaaliset kiihokkeensa muualta.

Olet masokisti ja reppana. Itsetunnoton kynnysmatto.

Vierailija
7/15 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kukin tyylillään. Minä en todellakaan nauttisi tuollaisesta.

Vierailija
8/15 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet häiriintynyt ja alistettu. Tarvitset hoitoa.

Vierailija
9/15 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alistunut lapanen josta miehesi epäilemättä nauttii. Panopatja, jonka patriarkastti elukkamies hankkii visuaaliset kiihokkeensa muualta.

Olet masokisti ja reppana. Itsetunnoton kynnysmatto.

:( Minä taas olen aidosti kokenut suhteemme olevan hyvä ja mies on ihana ja luotettava. Mies kehuu minuakin joka päivä monilla tavoilla.

En tiedä, en osaa suhtautua siihen mitenkään negatiivisesti, että mies saattaa pitää muitakin naisia miellyttävinä? Ei meillä mitään alistus/ itsetunto-ongelmia kuitenkaan suhteessa ole.

Vierailija
10/15 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen, että koska et voi toisen katselua estää, niin alat defenssimekanismina uskotella itsellesi/muille, että "nautit" asiasta. Tämä aloituskin oli jotain omituista todistelua. Ei sellaiselle edes tule mieleen tehdä tällaista avausta, jolle tuollainen on aidosti ok.

Vierailija
11/15 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ihan normaalia, en itsekään haluis miestä joka ei muka viehäty muista naisista(valehtelija tai pakkomielle minuun) vaan miehen joka kyllä näkee rehellisesti ne muutkin viehättävät naiset ja silti valitsee minut. Ja todellakin haluan että mies viehättää muitakin naisia, ei se minulta pois ole.

Teillä on keskinäinen luottamus kunnossa ja sinulla on hyvä itsetunto. Mustasukkaisuus ei ole normaalia, silloin on itsetunnossa tai parisuhteessa vikaa. Ole huoleti.

Vierailija
12/15 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis useimmiten päädymme tähän toisten naisten vilkuiluun minun aloitteestani. Ei mies todellakaan ole aina minun seurassani kehunut muita, nyt sitä välillä tekee, kun minä olen sitä kysellyt.

Ensin tähän taidettiin päätyä, kun pyysin miestä kertomaan sängyssä entisistä naisistaan ja mitä kivoja juttuja oli jäänyt mieleen. Juu tämäkin kiihottaa minua. Niin sitten saatoin kadulla kysyä, sopivan naisen tullessa vastaan, että tuollainenko se oli tai tuollaiset hiuksetko sillä oli... Ja sekin oli vain kutkuttavan hauskaa.

Nyt vuosien jälkeen tiedän aika hyvin jo miehen naismaun muidenkin naisten suhteen. Ja tiedän, että mies pitää myös minun kaikista ominaisuuksistani. Kai tämä on sitten keskivertoa oudompaa, kun täälläkin on jo monta väärinymmärrystä aiheesta. Minä pidän tästä. Ja mieheni on lähtenyt tähän välillä mukaan, kun tietää minun pitävän.

Jotenkin jäänyt vain olo, ettei tämä kaikissa parisuhteissa toimi näin, ja niin ilmeisesti onkin:D

Vierailija
13/15 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kokeilisitte kolmatta pyörää?

Mutta ole sitten varma, että haluat tuota, ennen kuin lähdet siihen.

Vierailija
14/15 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
15/15 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisestihän naiset kiinnostuvat kilpailluimmasta miehestä eli siitä yksilöstä, josta muutkin naiset kiinnostuvat. Voi olla, että nuo mieltymyksesi johtuvat ihan vaan tuollaisesta ilmiöstä.

Omalla kohdallani samanlaiset aatokset johtuivat siitä, että mies oli minulle väärä. Tai no, olen lesbo, mutta silloin en sitä ollut tajunnut. Eli omalla kohdallani kiinnostuin miehestä mielikuvien ja kilpailuviettini perusteella. Ja hyvännäköiset naisetkin kiinnostivat alitajuisesti, niin tuossa sai kaksi kärpästä yhdellä iskulla. Sinulla tuskin tällaisesta on kysymys, mutta kannattaa tarkastella itsessään omia ajatuskuvioita. Voi nimittäin olla (minulle oli) ajan saatossa tuhoisaa mielelle.