Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks somessa oleviin kilpailuihin pitää aina tägätä kaveri?

Vierailija
06.06.2020 |

Aina kun joku firma järjestää somessa kilpailun, niin ehtona osallistumiselle on AINA että tägäät kaverin. ”Tykkää tästä ja tägää kenen kanssa lähtisit ravintolaillalliselle”.

Mites me keillä ei ole kavereita? Mies ei ole somessa. Somekavereina mulla on vaan jotain ala-asteen luokkakavereita joihin en muuten ole ikinä yhteyksissä. Miksen vaan voi osallistua kilpailuun ja lähteä syömään vaikka äitini kanssa joka ei ole missään someissa tägättävänä!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko "tykkää ja jaa" kuvion on tarkoitus vain saada näkyvyyttä yritykselle. On kuten lotto, eli luvataan palkintoja ja ties mitä, mutta oikeasti kukaan ei saa yhtään mitään.

Itse en ole IKINÄ osallistunut näihin paskoihin, ja häpeän niitä lampaita jotka edelleen luulevat näistä jotain oikeasti saavansa.

Vierailija
2/11 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook kieltää tämäntyyliset kisat. Ehtona osallistumiseen ei saa olla julkaisun jakaminen, ei myöskään kaverin tägäys.

https://grapevine.fi/facebookin-ja-instagramin-arvontasaannot-2019/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kutsutaan markkinoinniksi. Kun tägäät kaverin, tulet samalla mainostaneeksi kaverille sitä firmaa. 

Vierailija
4/11 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo ratkaisu: Luot itsellesi toisen tilin ja tägäät sen. 

Vierailija
5/11 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusta itsellesi rinnakkaistili salanimellä ja tägäile itseäsi 👍

Mulla jää kyllä periaatteestakin osallistumatta tuollaisiin kisoihin joissa pitää tykätä monesta sivusta ja tägätä 10 kaveria että voi voittaa jonkun leffalipun tai ilmaisen kebabin 1000 muun vastaajan joukosta. Pitäköön tunkkinsa.

Vierailija
6/11 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aivan samaa olen miettinyt itsekin! Näkyvyyttähän se kilpailun järjestäjille vain tuo, ymmärrän sen kyllä.

Silti tosi rasittavia tällaiset kilpailut.. Minullakaan ei ole oikein ketään, ketä voisi tägätä, tai vaikka olisi, mitä jos en vain tahdo tägäillä kavereita siihen julkisesti kaikkien nähtäville? Haluan osallistua kilpailuihin ilman tätä. Yleensä en edes tägää ketään, ilmoitan vain olevani mukana arvonnassa, that's it.

Vierailija
7/11 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ovat mainoksia. Mitä useampi tuhlaa aikaansa katsomalla mainosta sen tehokkaampi mainos.

Sosiaalisessa mediassa huijataan ihmisiä levittämään mainoksia käytännössä palkatta. Paljon halvemmalla kuin että printtaisi ja jakaisi postiluukuista. Silloin pitäisi maksaa palkkaa.

Vierailija
8/11 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne firmat ei ihan hyvää hyvyyttään jakele mitään palkintoja vaan kyseessä on mainoskikka. Eli kun tägäät siihen jonkun kaverin niin sitten se kaveri aukaisee ko. päivityksen ja näin firma saa näkyvyyttä ja lisää asiakkaita.

Vierailija
9/11 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis aivan samaa olen miettinyt itsekin! Näkyvyyttähän se kilpailun järjestäjille vain tuo, ymmärrän sen kyllä.

Silti tosi rasittavia tällaiset kilpailut.. Minullakaan ei ole oikein ketään, ketä voisi tägätä, tai vaikka olisi, mitä jos en vain tahdo tägäillä kavereita siihen julkisesti kaikkien nähtäville? Haluan osallistua kilpailuihin ilman tätä. Yleensä en edes tägää ketään, ilmoitan vain olevani mukana arvonnassa, that's it.

Minulla lähtee estoon, jos kaveri alkaa tägäillä kaiken maailman kilpailuihin. En vain jaksa sellaista spämmäämistä. 

Vierailija
10/11 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta monesti osallistumisen ehdoissa on et tykkää JA tägää frendis, ei riitä pelkkä tykkäys. Enkä mäkään usko et näistä kaikista hömppäarvonnoista voittais, mut monesti on jotain tosi kivoi juttui joihin ois kiva osallistuu esim suomipopin festarilippuarvonta, just oli Jaajolla joku arvonta Briccoon, näistä kyl uskon et jotkut oikeesti voittaakin.

Alan kallistua rinnakkaisprofiilin hommaamiseen, vaikka noloa sekin on, sehän on ihan ilmiselvä jos joku menee kattoo sitä profiilii...

Ap

Vierailija
11/11 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tägääminen tuo lisä arvan sulle ja järjestäjä saa vastavuoroisesti näkyvyyttä.