Mitä osaketta ostaisin NYT?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Juna meni jo.
Väärin, nythän se vasta hauskaa on kun tapahtuu koko ajan. Ei tule tylsää hetkeä ja nousuvaraa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juna meni jo.
Väärin, nythän se vasta hauskaa on kun tapahtuu koko ajan. Ei tule tylsää hetkeä ja nousuvaraa on.
Mitä tapahtuu? Yhtä nousua ollut koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juna meni jo.
Mitä tapahtuu? Yhtä nousua ollut koko ajan.
No sepä just ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et itse tiedä, niin osta etf-rahastoja, hajauta ne maantieteellisesti, niin voit nukkua rauhaisin mielin. Toki koko osakemarkkinoiden pohja voi pudota, mutta silloinhan se on ihan se ja sama mitä olet ostanut.
Näistä ei kai tipu osinkoa? :(
Etf on ns. indeksirahasto, joka ostaa osakkeita samassa suhteessa, kuin kyseinen indeksikin lasketaan. Rahastolle maksetut osingot nostavat rahaston arvoa, joten kyllä ne osingot lihottavat myös sinun varallisuuttasi.
Juu, mutta kivampi kun ne osingot klilahtaa tilille. Mutta makunsa kullakin.
No rahasto ei maksa osingoista veroja, sinä maksat.
Vierailija kirjoitti:
Konecranes ja Cargotec
Miksi suosittelet näitä?
Vierailija kirjoitti:
Orion B:tä.
Ei kannata enää
Siinä vaiheessa, kun Vauva-foorumillakin jaellaan sijoitusvinkkejä, en ostaisi mitään. Sitäpaitsi sijoitusneuvonta on luvanvaraista toimintaa.
Minä ostin Konecranes kun se oli alle 18 euroa, mutta en minä nyt enää ostaisi. Sehän on noussut nyt jo yli 22 euroon.
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa, kun Vauva-foorumillakin jaellaan sijoitusvinkkejä, en ostaisi mitään. Sitäpaitsi sijoitusneuvonta on luvanvaraista toimintaa.
Eikös tämä sääntö aikaisemmin koskenut taksikuskeja?
Itsellä uusina mm. fortumia, am, lehto, outotec, outokumpu. Mitä ostaisin nyt? Ehkä noho ja finnair
Juu, mutta kivampi kun ne osingot klilahtaa tilille. Mutta makunsa kullakin.