Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joku voisi kanssani pohtia mistä tämä kylmyys ja nyrpeys kumpuaa?

Vierailija
06.06.2020 |

Olen itse 28v/N. Olen todella lämmin ja empaattinen ihminen. Tuun iloiseksi siitä kun näen että joku juttu onnistuu tai että joku muu onnistuu. Olen yleensä iloinen ja innostunut. Elämä on ollut aika kurjaa välillä mutta tämä mun luonne ja personaallisuus on ja pysyy.

Mua niin kovasti ihmetyttää esim. Vaatekauppojen myyjät ja ylipäätän monet mun ikäisiä nuoria naisia, mikä saa heidät noin kylmiksi ja ärsyyntyneitä?

Tuntuu että tietyntyyppinen kylmyys ja negatiivisuus ovat tavoteltavia asioita jotta näyttäisi uskottavalta?

Musta ei paistamallakaan saa välinpitämättömäksi ja katkeraksi vaikka paljon surua on ollut ja vastoinkäymisiä.

Tulee yksinäinen olo kun koen etten missään enää sovi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi täti vastaa:

Nuori nainen on aina altavastaajan asemassa, alttiina muiden arvostelulle. Luoja tietää, ettei niin pitäisi olla, mutta jotkin asiat eivät muutu. Asiakaspalvelijana nuori nainen on ihan erityisen ankeassa asemassa. Kylmyys ja nyrpeys ovat reaktio, joka kumpuaa joko sisältä, omista kokemuksista, tai ulkoa, muiden suhtautumisesta. Ole onnellinen, että olet välttynyt kyynistymiseltä, moni ei välty.

Vierailija
2/6 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kylmyys ja nyrpeys"  saattavat olla osa ammatillista roolia. Tarkoitan siis noita vaatekauppojen myyjiä. En ole kaupan alalla, mutta mullakin on erikseen työminä ja siviiliminä. Töissä olen ihan eri henkilö kuin vapaa-ajalla. Olet varmaan oikeassa tuossa, että tietty tapa toimia lisää uskottavuutta. Vapaa-ajallani nauran paljon ja muutenkin näytän tunteitani, olen aika boheemi,  vitsailen, nauran omille kömmähdyksilleni jne. Töissä taas  olen siihen verrattuna kuin ilmeetön robotti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kylmyys ja nyrpeys"  saattavat olla osa ammatillista roolia. Tarkoitan siis noita vaatekauppojen myyjiä. En ole kaupan alalla, mutta mullakin on erikseen työminä ja siviiliminä. Töissä olen ihan eri henkilö kuin vapaa-ajalla. Olet varmaan oikeassa tuossa, että tietty tapa toimia lisää uskottavuutta. Vapaa-ajallani nauran paljon ja muutenkin näytän tunteitani, olen aika boheemi,  vitsailen, nauran omille kömmähdyksilleni jne. Töissä taas  olen siihen verrattuna kuin ilmeetön robotti. 

Lisään vielä, että joskus saatan olla vapaa-ajallanikin "kylmä ja nyrpeä", jos seuraani on hakeutumassa ihmisiä, joita en halua seuraani. 

Vierailija
4/6 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla cool

Vierailija
5/6 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen aika paljon ikäisiäsi naisia eikä kukaan heistä ole kylmä tai nyrpeä ystävilleen tai läheisilleen. Ehkä tuo on vain jokin rooli, jota vetävät tuntemattomien tai puolituttujen seurassa?

Vierailija
6/6 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan myyjät saattavat olla nyrpeitä sen vuoksi, että kohtaavat paljon uhkaavia ihmisiä päivittäin. Eli siis eivät halua olla mukavia ja lämpimiä, jotta esimerkiksi joku hullu ei saa päähänsä alkaa stalkkaamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme