Ongelma mullakin
Meillä kaksi poikaa vajaa 1v8kk ja 2kk. Hankimme tuplat, mutta isompi ei enää viihdykkään rattaissa, huutaa kun nostaa sinne, makaa veljensä päällä jne. Ajattelin nyt laittaa nuo kärryt myyntiin ja hankkia uudelleen yhdistelmät+seisomalauta.
Voihan tietenkin olla vain joku vaihe, mutta sitä on jatkunut nyt jo pian kuukauden. Kävelköön sit.
Kommentit (10)
Jos lapsi haluaa kävellä, niin anna kävellä. Hyvää se liikkuminen vaan tekee.
Vasta viime kesänä meillä todella oli tuplat käytössä vaikka esikoinen oli silloin jo 3v. ja oli jo sen verran iso että antoi pikkuveljen olla rauhassa siinä toisella puolella.
Eli ens kesänä ostan tavalliset kuomurattaat pienelle ja lauta siihen. Isompi sit 2.5v ja kun lähdemme kaikki johonkin niin on matkarattaat ja sattarit.
Tässä lähistöllä kun pyörimme ei nuo matkat ole kuin satoja metrejä, kun keskustassa asutaan
-ap-
Me asutaankin täällä perähikiällä joten mun on tullut käveltyä lasten kanssa pitkiä matkoja ;-)
Kaupungissa varmasti eri juttu..
t.7
7 onkin ap, sekoilin numeroissa
t. se perähikijä
Pelkään vaan, et taas teen väärän ratkaisun, mutta turhaan työnnän tuplia jos isompi vaan kävelee. LAuta kuitenkin mukana jos ei jaksakkaan kävellä.
osta sellaiset vaunut missä hätätilanteessa mahtuu istumaan siinä istuin osassa pienen matkaa peräkkäin.
kaupassa, kaupungilla, kävelyllä jonkun ystävän kanssa tai retkellä jossain tms.
Eli pyörimme tässä keskustassa ja jos edemmäs lähdetään mennään autolla ja silloin mies tms mukana ja voi ottaa ne sattarit isommalle.
Tiedän et 1v8kk on viel pieni, eikä pitkiä matkoja kävele, mutta kummasti nyt kävelee vaikka mahdollista ois istua. Miksi mä tappelen asiasta, jos lapsi itse haluaa.
Voin myydä, sillä meillä niiden tarve näyttää tulleen tiensä päähän
-ap-