Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, tuunaatko kullia yleisessä suihkussa?

Vierailija
06.06.2020 |

Olen ymmärtänyt, että osa miehistä haluaa näyttää isolta ja tuunaa varustukseen lisää kokoa yleisissä suihkuissa. Onko näin ja tuunaatko itse?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Aika homolta kuulostaa.

Vierailija
2/14 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuunasin kerran ja meni hieman liian pitkälle kun heitti täyden seisokin päälle. Kellosepänhommaa ellei tarkempaakin tuo tuunaus. En tuunaa enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuunasin joskus. On aika noloa kun lepokoossa on todella pieni peli. Kasvaa erektiossa ihan hyviin mittoihin (17/13.5) mutta levossa varmaan 6-7 senttinen katkarapu. Pitkän pyörä, tai hiihtolenkin jälkeen tai kylmästä vedestä noussessa hyvä jos 3-4 senttiä pilkistää. Ja miettikää tämä näky 185-senttiseen ja lähes satakiloiseen lihaksikkaaseen kroppaan.

Vierailija
4/14 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Tietysti tuunaan, venyttelen ja vatkaan siten, että olen lepokoossa 18cm. Niinkuin on jo sanottu, tässä täytyy olla varovainen ettei mene yli tuo tuunailu.

Vierailija
5/14 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on sen verran virkeä peli, ettei tarvitse edes tuunailla, kun se venyttää lepomittaa ihan itsestäänkin.

Vierailija
6/14 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuunasin kerran ja meni hieman liian pitkälle kun heitti täyden seisokin päälle. Kellosepänhommaa ellei tarkempaakin tuo tuunaus. En tuunaa enää.

Olin juuri tulossa sanomaan samaa. :D Sellanen puolijäykkyyskin on vähän rajoilla, että viitsii heilutella julkisesti.

Vierailija
7/14 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei,

Tietysti tuunaan, venyttelen ja vatkaan siten, että olen lepokoossa 18cm. Niinkuin on jo sanottu, tässä täytyy olla varovainen ettei mene yli tuo tuunailu.

Voiko tuota nyt sanoa enää lepotilaksi. :) Mikä muuten edes määritellään lepotilaksi, kun penis kasvaa ja nousee portaattomasti.

Vierailija
8/14 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin juuri tulossa sanomaan samaa. :D Sellanen puolijäykkyyskin on vähän rajoilla, että viitsii heilutella julkisesti.

Kevyt puolijäykkyys on ihan fine, niitä näkee usein suihkuissa. Ja näyttää se komeeltakin.

Vierailija
9/14 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu, helposti alkaa keulia vähän liikaakin, jos alkaa herätellä päiväunilta.

Vierailija
10/14 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. kahdesta sentistä viiteen.

Vierailija
11/14 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Aina kun menen salilla suihkuun, uimahallin pesutiloihin tms. vatkaan ryhmysauvani täyteen juhlakuntoon. 24 senttinen sinertävänä sykkivä patukka herättää kunnioitusta ja kateutta! 

Vierailija
12/14 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea kanssa, miehet!

Ei tulisi naisena mieleenkään esitellä tavaraa suihkutiloissa toisille naisille. Hyi!

Vierailija
13/14 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmällä suihkulla kutistan aina reippaasti ennen saunan lauteille menoa ettei kärki osu lauteille

Vierailija
14/14 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on melko kookas ja kasvaa vielä mittaa helposti lämpimässä suihkussa. Jos hiukan liikuttaa nahkaa suihkutellessa, niin on jo puolelta toiselle heiluva patukkka. Eli melko lailla itsekseen tuunautuu kunnon jööti. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme