Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

(Entisen ikisinkun?) Mies-perhe-tulevaisuusongelma

Vierailija
06.06.2020 |

Olen/olin n34v ikisinkku kunnes sattumalta löysin miehen joka tuntuu aidosti välittävän minusta ja tekee kaikkensa että olisin onnellinen. Ongelmat: mies on elämäntapatyötön, mt-ongelmainen eikä halua lapsia.
Itse aina halusin lapsia ja miehen jolla olisi ajokortti ja työllistymishalua. Nyt olen joutunut olemaan ns. miehen roolissa ajokortteineni ja kodinhoitohaluineni. Mies kyllä hemmottelee minua mutta kaiken muun ajan istuu koneella.

Nyt olenkin sen ongelman edessä että pidänkö tästä, ainoasta miehestä ikinä joka minusta välittää ja haluaa minulle hyvää, kiinni ja luovun unelmasta keskiluokkaisesta tasaveroisesta pariskunnasta lapsineen. Vaiko jätän tämän miehen ja hyvin todennäköisesti en ikinä enää löydä toista miestä joka minusta voisi välittää, saati antaa minulle noita haaveilemiani asioita.

Mitä tekisitte? Ikää on sen verran että lasten suhteen on kiire, mutta kumpi katkeroittaa enemmän: se että vapaaehtoisesti hylkäsin sen ainoan miehen joka minusta välittää, vai se että vapaaehtoisesti hylkäsin mahdollisuuden omasta perheestä. :( Pahoittelen jos kuulostan kylmältä ja kyyniseltä, yritän tässä vaan järkeillä asioita.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsisin lapsen ja hankkisin sen vaikka yksin, jos kerran lapsia haluaisin. Mt-ongelmaiseen elämäntapatyöttömään en sitoutuisi vaikka hän kuinka hemmottelisi ja vaikka en haluaisi edes lasta. Ei elämää hemmottelun varaan pidä rakentaa.

Mutta jos lapsi olisi minulle tärkeä, niin sitten olisi aivan sama vaikka mies olisi kuinka hyvä mutta ei haluaisi lasta; valitsisin lapsen,

Vierailija
2/11 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et tietenkään jatka tuossa suhteessa jos kaipuu lapseen on selvä asia itsellesi. Deittipalstat on täynnä lapsia haluavia miehiä, nyt pistät vaan vauhtia etsintään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä mies ja etsi uusi joka haluaa lapsen. Eikä siihen miestäkään tarvita, spermaa vain. Taatusti olet parinkymmenen vuoden päästä katkera jos tuohon jäät.

Vierailija
4/11 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko, että lapsi perisi tuon miehen mt-ongelmat?

Vierailija
5/11 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista, tuohon olen itsekin alkanut kallistua. -ap

Vierailija
6/11 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo mielenterveysongelmat, elämäntapatyöttömyys ja jatkuva koneella istuminen on jo sen verran paha kombo, että en tekisi tuollaisen miehen kanssa lapsia, vaikka niitä haluaisikin. Jos haluat ehdottomasti lapsen, niin kyllä sä itsekin tiedät, ettei tuolla ole mitään tulevaisuutta.

7/11 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee ainakin kaikken tukien hakeminen sinulle tutuksi. Jos toinen on valinnut elämäntapatyöttömyyden niin se on sitten sinun vetovastuulla tuoda ruoka pöytään tekemällä töitä ja hekemalla tukia.

Itse näkisin niin ettei sillä ole mitään merkitystä onko toinen töissä vai ei, vaan sillä miten hän siihen asennoituu. Jos työtön niin pitää osata ilman stressiä jatkuvasti katsella josko jostain lohkeaisi jotain jobia.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
8/11 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitat että haluat lapsen. Jos ei käy siirryt seuraavaan mieheen. Tänään jo kannattaa toimia.

Vierailija
9/11 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastatko sinä sitä miestä, vai oletko yhdessä vaan kun se sinut nyt huoli? En oikein ymmärrä mitä saat tuosta, jos et rakasta.

Vierailija
10/11 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehellä vähääkään muutoshaluja? Joskus rakastuminen tekee ihmeitä. Puhun kokemuksesta. Mun mies oli hyvää vauhtia syrjäytymässä mutta pelkäsi niin paljon menettämistäni, että hoiti pitkään katkolla olleet opinnot loppuun ja sai työpaikankin heti perään. Saatiin lapsiakin.

Vierailija
11/11 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista että lapsi perii isänsä geenit ja isällä on oikeus tavata häntä. Lapsen kehitykseen ja kasvuun pitää valita mies, joka kykenee olemaan isä ja jolla on hyvät geenit. Muuten voit pahimmillaan kärsiä seurauksista pitkään, koko loppuelämäsi.