Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olen niin tuuliviiri? Kuuluuko tämä nuoruuteen olla turhan huoleton.

Vierailija
06.06.2020 |

Vai olenkohan kenties vähän yksinkertainen.
On aika kuluttavaa kun ei tiedä missä paikassa olisi. Olen tottunut muutoksiin ja tehnyt aika radikaaleja päätöksiä jo teinistä lähtien.
Jo tehdessäni päätöksen on ajatukseni jo jossain tulevaisuudessa, on jo uusi "pakoreitti" suunnitelmissa.
Elän kuin välietappeja kulkien mutta aina eteenpäin kompastellen ja aika vakaviakin uupumuksia joskus kokien.
Olen kyllä tunnollinen enkä satuta päätöksilläni ketään, en puhu sen tyyppisestä maanisuudesta.

Esimerkiksi viiden vuoden aikana saldona on ollut useiden työpaikkojen vaihtaminen omasta aloitteesta vaikka hyvin olen pärjännyt, olen vain tarvinnut muutoksia. Vaikka työssäni olisi vaihtelua niin silti menen aikalailla intuition varassa uusiin juttuihin kiinni nopeasti ja tahdon nähdä mitä annettavaa jossain muualla olisi.
Olen muuttanut vajaan viiden vuoden aikana neljä kertaa ja kolme niistä eri kaupunkiin.
Nyt olen asunut puoli vuotta tässä nykyisessä kaupungissa parisuhteen vuoksi ja oma asunto on toisessa kaupungissa. Haaveilen kuitenkin aivan uuteen kaupunkiin lähtöä. :D Jos nyt kävisi vaikka niin, että eroaisimme niin en jäisi tänne ja tietäisin jo minne.
Minä olen muutenkin ihmisenä jatkuvassa muutoksen tilassa vaikka tuntuu, että elämä pysyy paikoillaan eikä oikeastaan mitään tapahdu. Se jostain syystä tuntuu turhauttavalta jos joudun liian pitkään olemaan samassa paikassa enkä tunne pääseväni eteenpäin.

Ymmärtääkö joku?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täsmälleen sama fiilis. Kaikkein eniten vihaan sitä pysähtyneisyyden tunnetta. Tarvitsen aina jonkun projektin, ja kun olen tekemässä sitä, suunnittelen jo seuraavaa. Samassa työpaikassa olen viihtynyt korkeintaan 2 vuotta. Olen asunut neljällä paikkakunnalla ja muistaakseni 14:ssä asunnossa.

-n28

Vierailija
2/5 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täsmälleen sama fiilis. Kaikkein eniten vihaan sitä pysähtyneisyyden tunnetta. Tarvitsen aina jonkun projektin, ja kun olen tekemässä sitä, suunnittelen jo seuraavaa. Samassa työpaikassa olen viihtynyt korkeintaan 2 vuotta. Olen asunut neljällä paikkakunnalla ja muistaakseni 14:ssä asunnossa.

-n28

Ihana kuulla, että täällä on toinenkin!

Onko se ollut sinulle kuluttavaa?

Toisinaan nautin tästä ja olen tietysti ihan kiitollinen kokemustani mutta joskus kadunkin päätöksiäni, sillä tietyissä asioissa pitkä sinnitelly myös palkitaan.

Elämäntilanteet kuitenkin ovat tietysti milloin mitäkin, joten muutokset ovat tuntuneet välttämättömiltä esimerkiksi ahdistuksen vuoksi.

Itse olen 25v.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksistani*

Vierailija
4/5 |
06.06.2020 |