Odotatko enää aikuisena muuta kuin seksiä ja matkoja?
Silleen, että mahassa kutkuttaa? Lapsena kutkutteli aika moni asia, huvipuistot, uimaan meno, elokuvateatteri jne. oli kiva odottaa jotain kivaa!
Kommentit (54)
Kyllä odotan töissä että tulis kunnon vessahätä niin pääsis hyvällä syyllä tauolle.
Matkoja en ainakaan odota. Turistit ovat typeriä ja semmoisina paikalliset heitä pitävätkin.
Vierailija kirjoitti:
Joo odotan: synttäreitä, joulua, muitakin juhlia ja kivoja juttuja, ystävien kanssa sovittuja näkemisiä, myös ihan todella arkisia asioita esim hyvää iltapalaa. Rasittaa jotenkin ihmiset jotka saavat iloa ja innostusta vain esimerkiksi matkustelusta ja muu aika valitetaan elämän tylsyyttä ja tasaisuutta
Samaa mieltä kanssasi, sellaiset ihmiset on rasittavia, jotka ei löydä arjestaan mitään kivaa tai odottamisen arvoista. Olen itse ollut vhh-ruokavaliolla nyt kuukauden päivät ja sallin itselleni lauantaisin reippaamin hiilareita. Vaikka sallitut jutut on ihan sieltä terveellisimmästä päästä eli esim. aamupalalla Real-ruisleipää ja maustamaton jugua tuoreilla mansikoilla, odotan launtain aamupalaa aina valtavasti ;)
Ja ennen kuin joku innostuu kommentoimaan aiheen vierestä, niin ei, en tavoittele ketoosia, joten mikään ei mene pieleen tai ole hyödytöntä sen takia, että syön yhtenä päivänä viikossa leipää ja mansikoita.
Vierailija kirjoitti:
Odotan hyvää seksiä, matkoja ja hyviä huumausainekokemuksia. Lisäksi hyviä elokuvailtoja ja sarjamaratoneja seksikumppanin kainalossa. Olen 42-vuotias nainen arvostetussa ammatissa ja hyvällä koulutuksella. Joku kuitenkin tykkää huonoa huumepositiivisuudestani ja siksi kerron, että mahdollistan maksamillani veroilla useammankin työttömän sekä pienituloisen elämän. En käytännössä käytä tieinfran lisäksi muita yhteiskunnan tarjoamia palveluita.
Hahaha, just joo. Et esim. koskaan tarvitse vaikka Buranaa? Yhteiskunnan palvelu on myöntää apteekkiluvat. Et käy Alkossa? Yhteiskunnan piikkiin menee. Poliisit ja palomiehet voisi mielestäsi irtisanoa? Miten katselet niitä sarjoja, jos yhteiskunta ei tuota tietoliinenneverkkoja? Mistä sait koulutuksesi, ei missään kohtaa yhteiskunta kompensoinut tai tuottanut koulutusta? Mistä näyttelijät sarjoihisi, ainakin kotimaista tuotantoa tukee valtio, ja näyttelijänkoulutus toki yhteiskunnan tuottamaa Suomessa.
Sitä se teettää kun ahneudelle annetaan periksi. Mikään ei enää tunnu miltään.
Vierailija kirjoitti:
Odotan hyvää seksiä, matkoja ja hyviä huumausainekokemuksia. Lisäksi hyviä elokuvailtoja ja sarjamaratoneja seksikumppanin kainalossa. Olen 42-vuotias nainen arvostetussa ammatissa ja hyvällä koulutuksella. Joku kuitenkin tykkää huonoa huumepositiivisuudestani ja siksi kerron, että mahdollistan maksamillani veroilla useammankin työttömän sekä pienituloisen elämän. En käytännössä käytä tieinfran lisäksi muita yhteiskunnan tarjoamia palveluita.
Metkaa: Minä tiedostan, että "käytän" palveluita kokoajan tieinfran lisäksi: poliisi, oikeuslaitos, vankilat, palokunta, rajavartiolaitos, tulli, puolustusvoimat, vesilaitos, viemärilaitos, Kela maksaa osansa käyttämästäni työterveyshoidosta, kela maksaa osansa työnatajalle, jos sairastun ja pidän sairaspäiviä. Yleinen terveyshuolto toimii Suomessa vakuutuksena: Hyvin harva lähtee mahdollisesti huonompien syöpähoitojen perässä ulkomaille. Yksityisenä ei noin kalliita saa. jos siis syöpä napsahtaa, ja aika monelle napsahtaa, niin siinä sitä ollaan yhteiskunnan varoja hyödyntämässä. Toki olen elämäni aikana myös käynyt koulua, käynyt neuvolassa, käyttänyt työterveyshoitajaa, opiskellut ylipistossa, saanut opiskelijan tukia...
Ja jep, en kyllä tahtoisi kokea yhteiskuntaa, jossa en käyttäisi kuin tieinfraa: Ei poliisia, ei oikeuslaitosta, palokuntaa, tullia, rajavartiolaitosta, puolustusvoimia, vesilaitosta, viemärilaitosta. Vaikka kaiken muun: varhaiskasvatus, koulu, tereyden huolto, maksaisi itse.
Odotan palkkapäiviä ja matkoja joo. Seksiä en enää harrasta ollenkaan sillä hyväksikäyttävät pelimiehinarsitit tekivät musta aseksuaalin. N31
Matkat, juhlat, hyvä ruoka, uudet vaatteet/asusteet, kivat suunnitelmat esim. mökkeily, sisustamisen suunnittelu, ihastuminen, hyvä sarja, uusi tatuointi
Joo kyllä löytyy paljonkin asioita joita innolla odotan. :)
Sehän tässä vanhenemisessa vähän ikävää, mutta toisaalta helpottavaakin on, että elämä perustuu paljon vähemmän tulevaisuuden odottamiselle ja elämyksille. Elämä keskittyy enemmän tähän hetkeen ja nautinto tulee tasaisemmin pienistä asioista. On vähemmän euforisia huippuja, mutta toisaalta vähemmän mitään totaalisia aallonpohjiakaan. Kokemuksen myötä tietää paremmin, mistä asioista elämässä oikeasti nauttii ja mikä on tärkeää. Pelkän nautinnon mässäilyn rinnalle tulee itsensä kehittämistä, rakastamista, välittämistä, rentoutumista ja pohdiskelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metkaa: Minä tiedostan, että "käytän" palveluita kokoajan tieinfran lisäksi: poliisi, oikeuslaitos, vankilat, palokunta, rajavartiolaitos, tulli, puolustusvoimat, vesilaitos, viemärilaitos, Kela maksaa osansa käyttämästäni työterveyshoidosta, kela maksaa osansa työnatajalle, jos sairastun ja pidän sairaspäiviä. Yleinen terveyshuolto toimii Suomessa vakuutuksena: Hyvin harva lähtee mahdollisesti huonompien syöpähoitojen perässä ulkomaille. Yksityisenä ei noin kalliita saa. jos siis syöpä napsahtaa, ja aika monelle napsahtaa, niin siinä sitä ollaan yhteiskunnan varoja hyödyntämässä. Toki olen elämäni aikana myös käynyt koulua, käynyt neuvolassa, käyttänyt työterveyshoitajaa, opiskellut ylipistossa, saanut opiskelijan tukia...
Ja jep, en kyllä tahtoisi kokea yhteiskuntaa, jossa en käyttäisi kuin tieinfraa: Ei poliisia, ei oikeuslaitosta, palokuntaa, tullia, rajavartiolaitosta, puolustusvoimia, vesilaitosta, viemärilaitosta. Vaikka kaiken muun: varhaiskasvatus, koulu, tereyden huolto, maksaisi itse.
Juuri näin.
Sosiaaliturvalla maksetaan myös yhteiskuntarauha, joka takaa köyhimmille, ja niille, jotka ei pysty syystä tai toisesta tekemään töitä ( mt-ongelmat, krooniset sairaudet, riippuvuudet jne) jonkilaisen toimeentulon. Olisi inhottavaa elää maassa, jossa on alueita, jonne ei voi mennä, koska se vilisee rikollisuutta, prostituutiota, huumekauppaa ja hampaattomia, raajarikkoja keräläisiä.
Huvittavaa ja kammottavaa, miten yksinkertaisia ja itsekeskeisiä nämä jotkut ”vain tieinfaa ” käyttävät kermaprseet on.
Odotan vain seksiä nykyään, tuntuu, että kaikki muu on jo nähty. Matkat ja ystävien tapaamiset ym sosiaaliset riennot on ihan kivoja, mutta seksi on ainoa asia mikä sytyttää oikeasti ja mitä odotan. Johtuu varmaan siitä, että sitä on ihan liian harvoin ja nelikymppinenä jo tietää, että se voi loppua kohta kokonaan kun ei enää ikänsä vuoksi kelpaa.
Aika tylsää on arki elämä jollei koe odottamisen arvoiseksi leffassa käyntiä, uimista, seksin lasken näihin arkisiin asioihin yms. Emmä jaksaisi hehkuttaa mielessäni puolta vuotta jotain matkaa.
Just tämä, että ne aistimukset jäävät kokematta. Tykkään käydä vuoristossa patikoimassa ja siitä on fyysistä iloa, upeat näköalat ja se tunne olla siellä korkealla. Sitä ei korvata Googlella.