Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni on puhunut ympäriinsä, että olen syrjäytynyt

Vierailija
05.06.2020 |

Mitä ihmettä tuollaisten e ukkojen päässä liikkuu? Hän ei ole kolmeen vuoteen ollut yhtäkään yötä erossa lapsistaan, kerran käytiin absilla lounaalla ilman lapsia. Kyllä, olen työtön sinkku, mutta omasta tahdostani ja varaakin olla työttömänä (perintö, olin ainoa perinnönsaaja). Harvoin kuitenkin vietän aikaani kotona, korona-aika on toki muuttanut tätä, mutta en koe olevani syrjäytynyt. Kuulin, että "ystävä" on puhunut muille, että olen sellainen syrjäytynyt reppana, joista lehdissäkin puhutaan. Onko muilla tällaisia kokemuksia? Miten pitäisi edetä tilanteessa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia ihmisiä valitettavasti on. Näkevät silloin tällöin udellakseen juoruja joita pääsevät levittämään omin lisukkein.

Minustakin on puhuttu ikäviä asioita, mutten välitä enää ja karsin ihmisiä joiden kanssa olen tekemisissä. Enää lähes keski-iässä ei vaan jaksa huonoja ihmisiä...

Vierailija
2/6 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan kuulostaa minun "ystävältä". No, annan olla ja tapaan tätä ihmistä silti silloin tällöin. Hänessä on omat ihan kivat puolensa. En välitä, mitä hän on minusta puhunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmiä on monenlaisia.

Vierailija
4/6 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tällaisesen käytöksen taustalla voi olla kateus.

Eli henkilö kokee ja näkee toisen elämän helpompana ja onnellisempana kuin omansa.

Hänellä ei ole keinoja oman kateuden tunteen käsittelyyn joten hän kääntää sen mielessään tuhoksi ja puheet ovat sen mukaiset.

Pääasia, että itse pysyy vahvana ja onnellisena. Lyhyesti Voittaa pahan hyvällä.

Vierailija
5/6 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sairaita nuo juttujen keksijät. Yks kaveri pilkkasi minua facebook päivityksessään kiertoilmauksin, kun olin puhunut eräästä miehestä hänelle. Hän ei ollut ikinä tavannut tyyppiä ja kirjoitti halventavaan sävyyn. Todella outoa.

Vierailija
6/6 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

P.skan puhuminen toisista noin niinkuin vakuuttavasti on terapiaa tyhjälle / sairaalle mielelle.

🤯

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän