Minkä näistä on suurin nautinto
1. Syöminen
2. Rakastelu
3. Hieronta
Ihan pakko valita joku ykköseksi.
Kommentit (15)
Syöminen ilman muuta, paitsi jos ruokalistalla on silakkalaatikkoa.
Hieronta on kidutusta, eikä rakastelukaan yleensä mitään hääviä.
Todellisuudessa pidän kyllä eniten nukkumisesta, mutta kun sitä ei ollut vaihtoehtona.
Hieronta.
Siitä voi seurata rakastelua ja sen jälkeen voi olla nälkä. Mieluiten tässä järjestyksessä.
Jos saa itse valita ruoan, syöminen on noista varmin nautinto. Lisäksi se on jokapäiväinen nautinto. Ja se on asia, jota ilman kirjaimellisesti ei voi elää, joten siitä nauttiminen on sitäkin tärkeämpää.
Rakastelu voi joskus olla jopa suurempikin nautinto kuin ruoka, mutta siinä on niin monta muuttuvaa tekijää, joiden pitää osua kohdalleen. Itse tehden varmempi -> parempi.
Ensin syödään, sitten hierotaan ja lopuksi rakastellaan.
Syöminen ja hieronta on aika vaisuja nautinnoiksi. Joten kai se rakastelun puolelle menee, tosin jos nyt oikein joku mehusteltava nautinto pitäisi olla niin tarkennetaan vaikka "rakastelu anaaliin".
Tarvehierarkian mukaan se, mitä sattuu juuri kyseisenä hetkenä olemaan eniten vailla. En välitä jäätelötuutista, jos ajattelen sänkyleikkejä ja jos minulla on hirveä nälkä en missään tapauksessa kykenisi keskittymään hierontaan. Jos taas niskoihin sattuu, niin kyllä hieronta olisi aivan ihanaa.
Miksi Arskan legendaarinen Conan-repla poistettiin?
Syöminen.