Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

13-vuotiaalle IG-tili. Mitä mieltä?

Vierailija
05.06.2020 |

On muutenkin TODELLA sosiaalinen. Mitä mieltä olette, jos luon hänelle semmoisen? Pelottaa ainoastaan se että tili on minun vastuullani. Joka tarkoittaa, että jos tyttöni laittaa tilillensä jonkun tyhmän kuvan, niin se on minun vastuullani.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, onko Suomessa joku 13-vuotias, jolle äidin pitää tehdä tili? Eikös ne yleensä tee tilinsä ihan itse ja valehtele syntymäaikansakin noihin palveluihin...

Vierailija
2/4 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 vuotta taitaa olla ikäraja IG:n käytölle, vaikka kyllä siellä nuorempiakin on. Itse antaisin tuonikäisen lapseni tehdä tilin, mutta itse ns. "moderoisin" sitä, mitä hän siellä julkaisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meidänkin 10-vuotiaalla IG-tili. Mitä pahaa siinä on?

Vierailija
4/4 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

13 vuotta taitaa olla ikäraja IG:n käytölle, vaikka kyllä siellä nuorempiakin on. Itse antaisin tuonikäisen lapseni tehdä tilin, mutta itse ns. "moderoisin" sitä, mitä hän siellä julkaisee.

Kannattaa pitää huolta myös keskusteluista. IG:ssä on paljon outoa porukkaa ja nuoret tytöt ovat usein netissä pahoja ajattelevien ihmisten kohteina. Nuoria on myös helppo taivutella, jolloin ikinä ei voi painottaa liikaa netin vaaroista. Puhun kaverini puolesta, jolle tapahtui ikäviä asioita juuri IG:n kautta. Hän tiesi vaarat, mutta jotenkin ihmiset siellä osasi painostaa ja taivutella tavalla joka toimi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä