Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palstailu on pilannut elämäni.

Vierailija
05.06.2020 |

Miten voin korjata tämän elämästäni?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sull mitään elämää ole. No worries

Vierailija
2/26 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettamalla palstoittelun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitäisikö lopettaa? Ite pidän aina välillä parin viikon tauon, oikeastaan parin viikon välein 😁

Vierailija
4/26 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sull mitään elämää ole. No worries

Ei olekkaan.

Vierailija
5/26 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda palstailu juopotteluun.

Vierailija
6/26 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon masentunut ja ihmiskontakteja ei juurikaan ole. No palstailun jälkeen ei ole haluakaan niihin, sen verran myrkkyä tämä palsta on ihmiskuvan kannalta. Kun tietää mitä ihmiset oikeasti ajattelevat kun anonyyminä voi kirjoittaa...

Vierailija
7/26 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli piloilla jo ennen syntymääs.

Vierailija
8/26 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon masentunut ja ihmiskontakteja ei juurikaan ole. No palstailun jälkeen ei ole haluakaan niihin, sen verran myrkkyä tämä palsta on ihmiskuvan kannalta. Kun tietää mitä ihmiset oikeasti ajattelevat kun anonyyminä voi kirjoittaa...

Ei me kaikki olla kamalia. Kamalat ovat vain äänekkäimpiä. Itse kirjoittelen aniharvoin, ja yleensä rohkaistakseni, lohduttaakseni tai puolustaakseni muita, tai kysyäkseni jotain. Pilkkaavaan tyyliin myönnän sortuneeni ainoastaan "lapselle nimeksi Örkki, mitä mieltä" -tyyppisissä aloituksissa, koska ne ovat jo itsessään provoja. Ehkä eivät kaikki, mutta siinäkin tapauksessa toivon, että kommenttini estää antamasta viattomalle lapselle jotain höpönimeä, josta tämä saisi kärsiä.

Vierailija
9/26 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänekkäimmät ovat apinoita.

Vierailija
10/26 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että aika harvat ihmiset oikeasti ajattelevat niin kuin anonyyminä kirjoittavat.

Tosin mulle oli järkytys, miten hölmöjä ihmiset selittävät twitterissä omalla nimellään....

Vierailija
11/26 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää voi valitettavasti yhdistää, ja jälki voi olla... no joku tietää, ja loputkin varmaan arvaa.

Tiedän että palstailematta ois parempi, mutta parin vuoden tauon jälkeen, uskon etten enää pilaa elämääni kuten kaksi vuotta sitten.

Vierailija
12/26 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää voi valitettavasti yhdistää, ja jälki voi olla... no joku tietää, ja loputkin varmaan arvaa.

Tiedän että palstailematta ois parempi, mutta parin vuoden tauon jälkeen, uskon etten enää pilaa elämääni kuten kaksi vuotta sitten.

Se on totta.

Vierailija
13/26 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokitellaanko tämäkin , kevyt lisäaineeton ajanviete , nykyään 'sairaudeksi' ?

(huh, ...ei kai vielä sentään)

Vierailija
14/26 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämää ei mutta olen huomannut että nyt korona aikana olen ruvennut palstailemaan päivittäin. Välillä jopa kymmenen tuntia päivässä. :D

Vierailija
15/26 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun elämää ei mutta olen huomannut että nyt korona aikana olen ruvennut palstailemaan päivittäin. Välillä jopa kymmenen tuntia päivässä. :D

Munkaan elämää ei ole pilannut, mutta kyllä kaipaisi jo muuta ajanvietettä. Parhaimmillaan selannut koko päivän.

Vierailija
16/26 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Munkaan elämää ei ole pilannut, mutta kyllä kaipaisi jo muuta ajanvietettä. Parhaimmillaan selannut koko päivän.

Näin untakin yhtenä yönä yhdestä pimeestä keskustelusta. :D

Vierailija
17/26 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näen jatkuvasti unta tästä palstasta. Tiedän joidenkin palstailevan ja näen unta heistä. Ap

Vierailija
18/26 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutuin ihastukselleni palsta-aiheisen unen takia.

Vierailija
19/26 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen huomannut maailmankuvani muuttuneen jotenkin negatiivisemmaksi, kun aloin lukea palstaa noin vuosi sitten. Ensin huvikseni hauskuusketjuja esim. jauhenlihasta, siitä harhauduin lukemaan muitakin ja nyt ärsyttää mies, äiti, anoppi ja kaikki mahdollinen :D

Vierailija
20/26 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suutuin ihastukselleni palsta-aiheisen unen takia.

Minä suutuin myös, mutta en ihastukselle. Heräsin täysin hysteerisenä.